Toen ik overstapte naar Proximus moest ik helaas verplicht mijn GSM-nummer doorgeven. Ik heb de klantendienst doorgegeven dat ik die feitelijk nooit gebruik en dat die altijd af staat. Ik gebruik die enkel als ik per toeval eens verder dan mijn dorp moet zijn voor onbepaalde tijd, zodat ik in geval van nood iemand zou kunnen bereiken. Maar zelfs dan staat die niet op, tot op het moment ik inderdaad iemand moet bereiken. Er is mij verzekerd dat jullie dat nummer nooit zouden gebruiken.
Nu kan ik zelfs niet meer inloggen op MijnProximus zonder die GSM. Het is zelfs niet eens een nummer van jullie. Waarom hebben jullie het dan mijn GSM-nummer nodig?
Indien jullie een dubbele verificatie nodig hebben, stuur mij dan die code per email (of vertrouwen jullie uw eigen e-maildienst niet), maar niet naar een GSM die misschien 2 keer per maand opstaat, of soms zelfs dat niet.
Gebruik de mogelijkheden die bij de door mij gekochte diensten van Proximus horen, welk zijn: of mijn vaste telefoonlijn, of mijn e-mailadres.
Indien jullie dat nu eens zouden willen aanpassen: dit is mijn klantnummer: 610767***
Maak het per omgaande in orde.
P.S.: Het is een schande dat uw klanten private klachten moeten doorgeven via een openbaar forum. Als dat nog eens niet een schending is op onze privacy!