Jammer genoeg moet ik melden dat na de installatie een 3-tal maand geleden wij nog steeds problemen ondervinden met onze Bbox. Nu zelf ben ik geen expert hierin dus geef ik zoveel mogelijk gegevens mee en hoop ik hier een verdere oplossing te vinden, aangezien het geen optie voor ons is dat het internet 2-3x per dag volledig uitvalt.
Wanneer dit gebeurt krijg ik op mijn desktop de melding dat de Ethernet verbinding geen geldige IP-configuratie heeft. Op de BBOX zelf brand er enkel nog het power lampje maar voor de rest brand of knippert er helemaal niets. Alsgevolg hebben we dus ook geen Wi-Fi of TV meer. Hebben ook al eens een volledige reset geprobeerd van de bbox en andere troubleshooting opties die we op de proximus website gevonden hebben maar zonder succes.
Ik heb hier reeds een paar keer de klantendienst voor gebeld en zij hebben mij verzekerd dat er geen storing op de lijn zit en hebben de laatste keer de decoder vervangen omdat de ethernet poort hierop geen signaal meer ontving.
Als iemand nog suggesties heeft meer dan welkom.