Vraag

fraude of niet ?

  • 11 November 2022
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Geachte,

 

Ik kreeg een brief gericht naar beheerder van ons gebouw (geen vermelding welk adres) met de vraag om hem te contacteren. Een zwart wit brief. “… prendre rendez-vous avec le propriétaire ou le syndic de votre immeuble afin de convenir d’une date d”étude technique”.

Ik had eerst gesprek met die man en hij zei dat hij voor proximus werkte. Ik heb naar de 080022800 gebeld om te verifieren of dit klopt. Ik heb de naam en de telefoonnummer doorgegeven. Maar Proximus zei me dat dit fraude kunnen zijn. Ik heb toch met die man nog gesproken. Hij toonde zijn badge en daarop stond dat hij contractor was voor KEEN & Wise. Ik ga nu niet de persoon zijn naam en gegevens doorgeven, maar ik gsm nummer en een foto van zijn badge en contracter number.

Kan iemand mij bij Proximus een email geven waar ik alles kan doorsturen.?

Ik probeer alles om een email sturen maar het lukt me niet.

 

Met vriendelijke groeten

Steven


4 reacties

Dat zal voor glasvezel aansluiting zijn, maar de PX medewerkers kunnen je verder info geven maandag als ze terug langskomen.

De personen van Proximus die ik gesproken heb op 080022800 denken dat dit fraude is. En dat er nog geen sprake is van fiber in mijn straat.
Plus die man zei dat het gratis zou zijn ?

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

BIPT dataportaal m.b.t. status fiber rollout Q4.2022

ibpt | Dataportaal - FTTH glasvezelkaart (bipt-data.be)

&

Home - Keen and Wise (keen-wise.be)

 

Eventueel kunnen naast Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum (vanaf maandag) ook onderstaande contacten (e-mailadressen in functie van de regio werf...@proximus.com) uw mogelijks duidelijkheid/uitsluitsel bieden

Je bouwt? Alle technische info | Proximus

 

Een aansluiting (=de plaatsing) is voor zover mij bekend inderdaad gratis bij de initiële fiber uitrol

 

 

De personen van Proximus die ik gesproken heb op 080022800 denken dat dit fraude is. En dat er nog geen sprake is van fiber in mijn straat.
Plus die man zei dat het gratis zou zijn ?

Maandag zullen de Prox forummedewerkers wel contact opnemen met de bevoegde glasvezeldienst om je meer details te kunnen geven.

NB: Daarom, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

 

Reageer