Vraag

foutmelding smart wifi

  • 28 September 2022
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Ik krijg op MyProximus app steeds deze foutmelding bij ‘verbonden apparaten’

Er zijn zeker 40 aangesloten apparaten 🙄

heb fiber, nieuwe internetbox, twee v2 boosters (ethernet backhaul)


3 reacties

Dit probleem blijft… en dt is een probleem naar ‘parental control’ toe - de kinderen hun internet automatisch afsluiten op bepaald uur is bij ons beste optie ; als we daar ‘afspraken’ rond maken, ‘vergeten’ ze dat dagelijks (hoe zouden we zelf geweest zij )

Reputatie 7
Badge +4

@Nevets Kan je eens proberen via de website? 

Dat geeft ook foutmelding 

401

Er is een technisch probleem, gelieve support te contacteren.Details van de fout

Kopieer trace ID

Kopieer fout stack

Kopieer hoofdoorzaken

Technisch bericht: Stepup is required to execute that action

Trace ID: b38ec494cb301d0e

hoofdoorzaken:

[  {    "exceptionType": "AuthenticationModeException",    "code": "STEPUP_REQUIRED",    "service": "home-gateway",    "message": "Stepup is required to execute that action",    "uuid": "a289b5f9-61c9-48cf-a452-690b70efc1b4"  }

Reageer