Vraag

Foutmelding server bij opstart e-mailprogramma


Reputatie 1
Badge

Telkens ik mijn e-mailprogramma ( Windows Live Mail ) opstart krijg ik twee meldingen :

  • Aanmelden bij Windows Live Mail ( zie bijlage 1 ). Deze melding heb ik nooit daarvoor gekregen,mijn WLM werkte voorheen altijd goed.
  • Accountfout ( zie bijlage 2 ). Wanneer ik deze melding annuleer,krijg ik terug normaal mijn berichten binnen en verzenden.
  • Ik denk dat er iets fout loopt met jullie server ; mijn vrienden krijgen juist dezelfde meldingen, ik ben dus niet de enige.Kunnen jullie dit niet eens controleren en oplossen? Graag jullie reactie a.u.b.
  • Met vriendelijke groeten  : Willy Van den Bergh - klantnummer = 604736

11 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoe kan ik in hemelsnaam bijlagen toevoegen bij mijn klachten?Graag wat verduidelijking a.u.b.

Willy Van den Bergh

@WillyVdB Een bijlage  aan je bericht op het forum kun je niet toevoegen. evt via een screenshot hier posten (als het geen persoonlijk privé data bevat, anders kan iedereen dit zien hier)

Indien het nog niet zou gebeurd zijn: 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier  opnemen (in het weekend komen ze niet langs) , om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Indien de PX forum moderatoren niet meer zouden reageren vandaag kan je eventueel ook via een Chat proberen of helpdesk 080022800.

Reputatie 4
Badge +2

ik heb juist het zelvde probleem !!

Reputatie 1
Badge

Wanneer ik een bijlage wil doorgeven,krijg ik de melding in het rood,dat er maximum 3000 tekens worden toegelaten.Daarna gebeurt er niets en wordt de reactie niet doorgestuurd.Hoe komt dat?

mvg,

Willy

Ter info: De maximumgrootte van een e-mail op Proximus Webmail 25 MB 

 

Reputatie 1
Badge

Martin,

Je gaat me toch niet vertellen dat een eenvoudige screenshot,dat ik wil doorgeven ter verduidelijking,meer dan 25 MB groot is.Het voorbeeld dat ik jullie toestuurde is slechts 48 kB groot en toch wordt het niet aanvaard.Is er soms niets mis met de server?

 

mvg,

Willy

Ik weet inderdaad niet wat je doorstuurt, daarom dat ik dit als info meegegeven heb, dus best dan verder de reactie van een PX forum moderator afwachten.

Reputatie 7
Badge +4

Tja  blijkbaar is het in tegenstelling tot het Fr-forum tot op heden op het Nl-forum nog steeds niet mogelijk bestanden als bijlagen toe te voegen (reeds xx maanden geleden angekaart)

 

Eventueel gebruik maken van windows paint om een afbeelding toee te voegen (na wegvegen persoonlijke info) of gebruik maken van een externe link in afwachting van een eventuele aanpassing door Proximus IT (→ discriminatie?)

 

Ter info:

een paar dagen geleden was mijn windows mail account leeg zonder dat ik zelf iets gedaan had 

verwijdering van het account en de recreatie ervan bracht niet direct soelaas tot ik vandaag een nieuwe poging deed en mits “synchronisatie” ook voor de “iets oudere berichen” alles er weer ok kwam 

of de oorzaak tot Proximus, Microsoft of beide terug te brengen is, is mij evenwel onbekend (vandaar dat Thunderbird en Bluemail hier reeds enige tijd als passende alternatieven gebruikt worden)

 

Edit

ter info voor Proximus IT medewerkers m.b.t. wat er op het Fr forum wel en op het Nl forum niet als bijlage (bestand) mogelijk is 

 

Martin,

Je gaat me toch niet vertellen dat een eenvoudige screenshot,dat ik wil doorgeven ter verduidelijking,meer dan 25 MB groot is.Het voorbeeld dat ik jullie toestuurde is slechts 48 kB groot en toch wordt het niet aanvaard.Is er soms niets mis met de server?

 

mvg,

Willy

@WillyVdB  Naar aanleiding van het antwoord van M_016 , zie ik nu dat ik je vraag totaal verkeerd begrepen heb, ik dacht dat over e-mail ging waar je een foutmelding kreeg als je een bijlage wou versturen,

mijn excuses.
Martin.

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor het begrip,Martin.Ik had het inderdaad over een bijlage in een reactie op het Forum.Als ik het goed begrijp volgens M_016,zal het nog een hele tijd duren,vooraleer Proximus de Nederlandstalige en de Franstalige handelingen gelijkwaardig maken.Afwachten dus maar,zeker?Ik denk ook wel dat hier sprake is van discriminatie.

mvg,

Willy

Het onderhoud van het forum wordt aan een Firma buitenhuis uitgegeven, dus zou ik denken dat er aan de kant van de Vlamingen gewoon een opdracht moet gegeven worden aan deze firma om die paperclip te implementeren, net zoals dat aan de Waalse kant gebeurd is!

 

Reageer