Vraag

foutmelding in webmail

  • 23 October 2021
  • 9 reacties
  • 253 Bekeken

Reputatie 1

Het inloggen op webmail lukt wel, met eender welk mailadres, maar mijn eigen mappen zijn niet beschikbaar : rare foutmelding “verificatie externe account mislukt”.  De andere aliasen zijn echter vlot toegankelijk.  De hoofdmailbox fb123… is ook verdwenen en het menu voor het maken van speciale mappen voor het verzenden is ook verdwenen.  Nu komen dus alle verzonden berichten van alle aliassen  in één en dezelfde map “verzonden” terecht. De vorige verzonden  berichten staan nog wel in deze speciale mappen.

Met “dank” aan de nieuwe beknotte versie van webmail ….


9 reacties

Heb je al eens geprobeerd door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties : 

CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)

en dan surfen naar http://webmail.proximus.be (alle cookies aanvaarden)

(of via http://proximus.be/mymail ) 

wat dit geeft?

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reputatie 1

Bedankt

Totaal geen effect, zelfde probleem.

Heb al 2 x 30 minuten aan de telefoon gehangen met Proximus zonder resultaat.  Bovendien wensten zij me op kosten te jagen via een externe firma, terwijl alle elementen wijzen op een fout bij Proximus.  Ze kunnen dus de gegevens in hun eigen app niet corrigeren.  Dit is al de tweede keer dat ze de schuld in mijn eigen schoenen willen schuiven zonder eens een écht bekwame technicus te raadplegen. Het wachtwoord werd nu ook eens gewijzigd en teruggezet, maar ook dat haalde niks uit.

Reputatie 7
Badge +4

extern account = betreft het een niet skynet/proximus e-mail adres zoals bv. Gmail ?

ter info:

zelf kan ik ook kan geen Gmail account meer bereiken/toevoegen aan Proximus webmail  account (zelfde boodschap verificatie mislukt); geen dergelijk probleem in winmail en met thunderbird bv.

 

Reputatie 1

Bedankt voor uw reactie

het gaat wel degelijk om een skynet.be , net zoals de andere aliassen die wél werken.

Dat is idd een rare foutmelding extern account in dit geval, vooral omdat ik ook via die alias kan inloggen en enkel de andere aliassen wél kan gebruiken.  Bovendien is de hoofdmail fb123… niet meer zichtbaar.  In de “instellingen” staat bij de accounts geen fb123… meer, maar op die plaats staat nu mijn naam en voornaam.

Reputatie 1

het menu voor het maken van speciale mappen voor het verzenden is ook verdwenen.  Nu komen dus alle verzonden berichten van alle aliassen  in één en dezelfde map “verzonden” terecht. De vorige verzonden  berichten staan nog wel in deze speciale mappen.

Reputatie 1

IK heb deze namiddag een telefoontje van proximus ontvangen, waaruit  bleek dat de problemen wel degelijk te maken hebben met de wijziging door Proximus van hun webmail.  Beide problemen zouden onderzocht worden naar een oplossing, waarbij geen precieze uitvoeringstermijn kon bepaald worden.

Cross our fingers and see.

Reputatie 1

Mijn berichten zijn blijkbaar in de vergeethoek beland; geen reacties meer en ook geen enkele correctie te bespeuren in webmail.

Reputatie 1

Mijn berichten zijn blijkbaar in de vergeethoek beland; geen reacties meer en ook geen enkele correctie te bespeuren in webmail.

Ald dergelijke oplossing zo lang aansleept, kan ik enkel besluiten dat dit voor Proximus geen prioriteit vormt.  Niet de minste reactie te bespeuren.  Of zijn er dan zo weinig cliënten die deze webmail gebruikt?  De gemelde fouten hebben nochtans ook een weerslag op de andere mailapplicaties, zoals bvb verzonden mails die sindsdien in een andere map terechtkomen.

Reputatie 1

Het menu voor het maken van speciale mappen voor het verzenden is verdwenen. 

Nu komen dus alle verzonden berichten van alle aliassen  in één en dezelfde map “verzonden” terecht. De vorige verzonden  berichten staan nog wel in deze speciale mappen.

Met “dank” aan de nieuwe beknotte versie van webmail ….

Hoe hypocriet : om u beter te dienen gaan we deze gewaardeerde faciliteit schrappen.  Joepie !!!!!!!

Reageer