Vraag

Foutmelding bij mail naar scarlet-mailbox

  • 2 November 2020
  • 3 reacties
  • 403 Bekeken

Tot voor kort had geen problemen om vanuit mijn skynet-mailbox een mail te sturen naar een scarlet-mailbox.

Sinds een paar weken komen mijn verzonden mail op een scarlet-adres niet meer toe.  Ik ontvang dan telkens volgende foutmelding:

5.x.1 - Maximum number of delivery attempts exceeded. [QuickBounce] 452-'4.2.1 message 0A2AUohU012067 from 195.238.22.129 deferred: please try again in a few minutes - http://www.scarlet.be/pm/?e=t06&m=0A2AUohU012067'

 

Mails versturen vanuit mijn Gmail-mailbox komen wel toe op het desbetreffende scarlet-adres.  Mails ontvangen vanuit een scarlet-mailbox geeft geen enkel probleem; het zit dus enkel in de verzending vanuit mijn Skynet-mailbox.

Ik heb al telefonisch contact gehad met een Proximus-medewerker, maar zonder resultaat.


3 reacties

Ter bijkomende info @proximus-forummedewerkers zelfde vraag heeft @FayLyxx reeds gepost hier 

→ https://nl.forum.proximus.be/internet-10/mail-delivery-failure-50601?postid=667667#post667667

Beste,

 

Ik kreeg een gelijkaardig bounce bericht bij versturen van @proximus.be naar @free.fr vanuit Outlook 365 op Windows 10 pc (voor Skynet IP-nr 195.238.22.110)

Het versturen van dezelfde e-mail van hetzelfde e-mailadres naar hetzelfde e-mailadres vanuit e-mailapplicatie van Sony op Androïd 9 mobiele telefoon was wel succesvol.

Met vriendelijke groeten,

 

Karl

TBI: je  kon ook problemen melden via mail naar noc@skynet.be  

Reageer