Vraag

Forum geeft error 403

  • 25 November 2022
  • 7 reacties
  • 132 Bekeken

Ik ben pas terug op internet actief sinds deze week.
Op het Proximus forum - en alleen het Proximus forum ! -  heb ik een identiek probleem in Firefox, Edge en Chrome browser.
Wanneer ik een topic open ververst het scherm constant en uiteindelijk krijg ik een error 403. In alle openstaande Proximus tabbladen.
Wanneer ik dan van browser wissel krijg ik dan onmiddellijk een error 403.

Zijn er nog forumleden die dit ondervinden?

 


7 reacties

Hier geen probleem in ieder geval en wat doet het als je in een privaat venster van je browser probeert via toetscombinatie

ctrl shift N

 

Hetzelfde
Maar ondertussen is me opgevallen dat het zich voordoet wanneer ik een topic open in een nieuw tabblad. Blijf ik in hetzelfde tabblad lijkt alles wel normaal, maar is niet handig in een topic waar veel bladzijden zijn om dan terug te keren naar het overzicht vd topics.
Vreemd dat het zich in alle 3 browsers voordoet. Dat sluit alvast een extensie uit. Firefox is mijn standaard browser, Edge, nou ja, Windows opgedrongen, en Chrome is voor mijn echtgenote.

 

Ik dacht ook aan een virusscanner maar zal waarschijnlijk daar niks mee te maken hebben.

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

403 error | Firefox Support Forum | Mozilla Support

Geen dergelijk probleem hier voor het ogenblik

hij heeft al met een privé pagina geprobeerd wat in feite op het zelfde neer komt.

Ik heb nog eens wat getest.
In Firefox alle extensies uitgeschakeld, Firefox opnieuw opgestart. 403 probleem blijft.
Ook laptop terug opgestart: 403 probleem blijft.

Extensies terug actief, laptop heropgestart.
Dan in Edge het PX forum geopend. Werkt perfect ! 😮
Dan Firefox, terug 403 probleem.

M.a.w. het is een Firefox issue, dat invloed heeft op de andere browsers. (via het netwerk?)
Dit gaat mijn petje te boven.
Hopelijk gaat een update van Firefox dit oplossen.

Dit topic even oprakelen.
10 Maanden verder en geen stap verder. Firefox updates zijn alle geïnstalleerd, Firefox is zelfs ook “gerepareerd”, alles zonder soelaas. (behalve een ander probleempje is wel opgelost)
Maar ….
Voormiddag heb ik in het huis van mijn zoon en schoondochter doorgebracht terwijl die werken waren Er moest iemand thuis zijn om een technieker binnen te laten.
Nu heeft mijn zoon wel Telenet, maar ook Wifi6, supersnel! 🤡
En daar had ik het omschreven probleem helemaal niet. 😶
Dus ik kom terug thuis, denk dat het opgelost is - al weet ik niet hoe.
En ik bezoek dit forum, en helemaal niks opgelost! ☹️

Reageer