Skip to main content
Vraag

Flex S naar Internet maxi


Hoe kan ik het beste deze wijziging in abonnement doorvoeren?

Op de site en app lijkt het enkel de optie voor het volledige flex s pack op te zeggen, maar dit is niet de bedoeling.

This topic has been closed for comments

5 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 13 april 2023

@Robblr  Is het moeglijk om je profiel aan te vullen? Met de gegevens voorhanden kan ik je niet identificeren. Dank je wel alvast.


Martin
  • 33553 reacties
  • 13 april 2023

@Robblr voor het invullen van je Profiel klik hier → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) en zoveel mogelijk klantgegevens invullen, (in het veld "Ticket" kun je specifieke info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 13 april 2023

Done 👍


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 14 april 2023

@Robblr  Dag Robin, dit is in orde. Groetjes  Luc


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 april 2023

Bedankt!