Skip to main content
Vraag

Flex all in families

  • 12 augustus 2021
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Beste

Hoe kan je als vaste klant veranderen van pack

Zou graag naar de Flex all in voor families gaan met 2 mobile flex van 5 GB

Ook zou ik wat tv opties willen veranderen en een decoder opzeggen en 1 gsm abonnement willen opzeggen.

Hoe doe ik dit best?

Alvast bedankt

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 33991 reacties
  • 12 augustus 2021

kan altijd via de Prox medewerkers gebeuren als ze hier de draad opnemen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2565 reacties
  • 12 augustus 2021

Dag @LucThys als je in het klantprofiel je klantnummer toevoegt én een contactnummer, laat ik je bellen door onze klantendienst! Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 augustus 2021
HeidiE schreef:

Dag @LucThys als je in het klantprofiel je klantnummer toevoegt én een contactnummer, laat ik je bellen door onze klantendienst! Groetjes, Heidi

Dag Heidi ik heb dit gedaan

Groetjes Luc


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2565 reacties
  • 12 augustus 2021

Ik heb de info doorgegeven, we bellen je op! Groetjes, Heidi