Dag Forumleden,
Dit moet ik toch hier even posten.
Op 14/05/2021 heb ik plots geen internet en digitale TV meer.
Op 16/05 neem ik contact met Proximus om dit te melden, ze maken een ticket aan om op 17/05 een technieker te sturen.
Dit verloopt allemaal vlotjes tot we te horen krijgen dat er geen signaal binnenkomt en dat de technieker dit niet kan oplossen. Daar aansluitend verschillende malen contact opgenomen met Proximus om dit op te lossen. Helaas moet ik minimum een week wachten tot er een ‘fiberlasser’ de verbinding terug opnieuw kan lassen, dit is voor mij onbegrijpelijk dat er maar een beperkt aantal ‘fiberlassers ter beschikking zijn bij Proximus!
Voor alle duidelijkheid ben ik tevreden over de aanpak van de telecomhelpers, maar dat dit zolang moet duren vooraleer er een lasser ter plaatse kan komen kan ik niet begrijpen. Wat als de grootste aantal van de bevolking aangesloten zijn op het Fiber systeem zal er nog grotere wachttijden zijn!
Zijn er hier nog leden met een lange wachttijd voor een definitieve herstelling van de fiberkabel?
Met vriendelijke groet.
Marc.