Vraag

Fiber installatie: wachten op godot



Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Hoe werkt dit eigenlijk. Morgen wordt in onze straat door fiberklaar de kabel gelegd. Werken zouden op 24 maart klaar zijn. Hoe gaat dit nu verder. Heb al een tijdje geleden aangegeven bij PX dat ik interesse heb voor fiber. Woon wel op een appartement. Hoe gaat dit nu verder 🤔🤗

Reputatie 7
Badge +3

ik heb de test nog eens gedaan door vanuit proximus mail  een mail te versturen met een vraag om “ontvangstbevestiging” en een “leesbevestiging”

ik kreeg wel al een leesbevestiging terug, maar nog geen ontvangstbevestiging, moest die toch nog binnenkomen laat ik het weten. 

@Martin Heb je ondertussen een ontvangstbevestiging  ontvangen?

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52  Neen nog altijd niet, dus vermoed ik dat dit inderdaad niet werkt?

Ok @Martin bedankt voor de bevestiging. 

Hopelijk kijkt iemand van Proximus dit even na , waarom dit is uitgeschakeld voor de klanten die gebruik maken van Proximus Mail.

Als het wel kan voor Proximus medewerkers waarom niet voor de klant (vandaar mijn verbaasde reactie op het bericht van @Luc.M dat hij kon zien dat de mail nog niet was geopend/ontvangen)

Luc.M schreef:@BertKahn  Je zou hiervoor een mail gehad hebben op 15/3 . We zien dat deze mail  nog niet geopend is. Mogelijks zit deze in je spam box

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52  Neen nog altijd niet, dus vermoed ik dat dit inderdaad niet werkt?

Ok @Martin bedankt voor de bevestiging. 

Hopelijk kijkt iemand van Proximus dit even na , waarom dit is uitgeschakeld voor de klanten die gebruik maken van Proximus Mail.

Als het wel kan voor Proximus medewerkers waarom niet voor de klant (vandaar mijn verbaasde reactie op het bericht van @Luc.M dat hij kon zien dat de mail nog niet was geopend/ontvangen)

Luc.M schreef:@BertKahn  Je zou hiervoor een mail gehad hebben op 15/3 . We zien dat deze mail  nog niet geopend is. Mogelijks zit deze in je spam box

Maar als Luc.M schrijft “ we zien dat deze nog niet geopend is “ bedoelt hij volgens mij toch dat er geen leesbevestiging binnengekomen is bij PX. 

@Martin ik denk  hetzelfde omdat er geen leesbevestiging werd ontvangen door @Luc.M op zijn mail naar betreffende.

Vandaag ook te horen gekregen dat ik al €60 buiten bundel zit met mijn werk SIM omdat mijn vriendin mijn Proximus sim gebruikt om mee van thuis te werken. Ik kan het nu gaan uitleggen aan mijn leidinggevende, heel tof, want ik veranderde nog niet lang geleden van job.

 

Jullie beseffen niet wat voor schade jullie gezwalp aanricht.

 

Nog steeds niets gehoord, nog steeds niet geholpen, app werkt nog steeds maar half.

 

Het wordt alleen maar beter. Klacht inmiddels wel naar Test-aankoop. Ombudsman is voor vanmiddag.

 

 

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1

ik kan je vraag voor aansluiting fiber doorgeven aan mijn collega’s, zodat ze je contacteren en de opvolging doen?

groeten

Tina

@tina.b Dat zou super zijn. Maar volgens mij ben ik al een keer gebeld van zodra er fiber in de straat ligt dat ze met mij contact opnemen. Maar geef het nogmaals door kan nooit geen kwaad. Alvast bedankt 😉👍

Dag @BertKahn kun je in het klantprofiel de gegevens aanvullen, voor nazicht? Alvast bedankt, Heidi

Aangepast

 

Inmiddels opnieuw met drie mensen contact gehad, die me allemaal gingen terugbellen, maar nog niks gehoord. Uiteindelijk hebben ze dan een ticketje gemaakt, en zo moet ik weer 72u wachten.

 

Het is echt om te lachen, mijn vriendin kan niet van thuis werken, en moet nu elke dag 2,5u rijden omdat de interne systemen van Proximus van alles een probleem maken.

 

 

Dag @BertKahn in onze planning staat de afspraak op maandag 20/03/2023 in de namiddag. Dat is tussen 12:30u en 16:30u, onze technieker belt je ongeveer een half uur op voorhand.

Zou leuk zijn. Kan ik dat ergens bevestigd zien? Ik zie niets via app/mail/sms. Mail gekregen, bedankt voor de hulp. Dit blijkt het kanaal om dingen gedaan te krijgen.

WEKEN LATER NOG NIETS OPGELOST

 

Ondertussen alweer 2x voor niets thuis zitten wachten

 

Ik krijg een voorstel ter compensatie van een 8999 nummer, als ik op de link klik, vlieg ik gwn naar de appstore. Ik heb jullie app die met haken en ogen aaneen hangt al jaren, en toch kan ik nergens jullie voorstel zien.

 

Door een ‘onverwacht’ porbleem in ons gebouw, komt er pas eind juni iemand naar ons gebouw, om dan weer weken te moeten wachten op een nieuwe afspraak.

 

Als ik bel porbeert men niet eens te helpen, vaste truc is om door te schakelen en dan neer te leggen of ‘beloven’ dat ik ga teruggebeld worden.

 

Het is gewoon wansmakelijk

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Blinckx dossier 52657683 is hiervoor in behandeling, ik vraag de dossierbeheerder om je telefonisch te contacteren. Groetjes, Heidi

Ondertussen ook geen hulp meer van de Ombudsman, Testaankoop wel aandachtig geluisterd en verder mee in gesprek om dossier te stofferen, officiële klacht bij proximus stelt niks voor

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BertKahn bij het indienen van een Ombudsklacht, krijgt deze prioriteit en wordt conform de procedures gewerkt. Wij communiceren binnen gestelde termijnen met de Ombudsdienst, die jou verder op de hoogte houdt. Wij kunnen hier via het forum momenteel niets voor je ondernemen, onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BertKahn onze excuses voor het ongemak. We vragen de beheerder van dossier 52298606 om te escaleren. Mvg, Heidi

Reageer