Hallo, Ik wil iedereen waar nog fiber moet geïnstalleerd worden bij deze waarschuwen, als ik zie wat ze bij mijn zuster hebben uitgestoken, dat was gewoon schandalig, in plaats van de kabel netje langs de buitengevel, waar een speciale inkeping is voorzien voor regenpijpen enz., tot op de 1ste verdieping en van daaruit naar binnen te brengen steekt er nu een dikke oranje kabel op een meter van de buitenmuur uit de grond en gaat zo naar binnen onderaan de muur er zo in de gang, daar hebben ze een kastje geplaatst en dan de dunne fiberkabel met nagelklemmen schots en scheef omhoog tegen de muur ergens door het plafond tot in hun living gebracht, bij het boren is er dan ook nog een flink stuk bezetting losgekomen van het plafond en dat hebben ze dan op een ongelofelijk amateuristische manier dicht geklad, voor hun was dit het beste wat ze konden afleveren, ze zijn er ook nog in geslaagd een poot van een kast af te breken door ze gewoon te verschuiven in plaats van op te heffen, na contact opgenomen te hebben met Proximus hebben ze iemand anders gestuurd om dit knoeiwerk op te kuisen, deze persoon had enkel een tube plamuur bij, plamuurmes en ladder hebben ze hem dan ter beschikking gesteld, resultaat was ongelofelijk maar waar nog slechter, bij deze bent U dus gewaarschuwd!