Vraag

Fiber Boost optie zonder pack?

  • 14 January 2020
  • 15 reacties
  • 1092 Bekeken

Had tot voorheen Familus maar wij kijken nooit TV, vandaar de “downgrade” naar enkel internet, Maxi fiber. (telefoon gebruikten we ook niet aangezien we allebei een gsm abo van werk hebben)

Maar nu merk ik op dat de optie FIBER BOOST verdwenen is uit myproximus? Dit wil dus zeggen dat ik zonder pack mijn snelheid niet kan upgraden naar het maximum? Ook al wil ik er voor betalen.

Ik hoop dat er toch 1 of andere manier bestaat om het maximum uit mijn fiber te halen. Ik moet onder andere voor werk heel veel uploaden (soms bestanden van 60+GB), dit doen met een upload van 25mbps ipv 50 is niet leuk.


15 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je kan altijd een FIBER Boost optie activeren op een internet Maxi standalone.
Dit is de optie Fiber Boost 400 en komt op 15 EUR per maand incl. BTW
Met deze optie kan de snelheid gaan tot 400 downlaod en 50 MBps upload.
Mvg, KoenN

Je kan altijd een FIBER Boost optie activeren op een internet Maxi standalone.
Dit is de optie Fiber Boost 400 en komt op 15 EUR per maand incl. BTW
Met deze optie kan de snelheid gaan tot 400 downlaod en 50 MBps upload.
Mvg, KoenN


Beste KoenN,

Waar zou ik die optie moeten terugvinden?

 

Zoals je kan zien heb ik die optie niet bij mijn internet opties (bij Familus stond deze optie hier bij)

 

 

8cIJ8m8.png

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb navraag gedaan met de achterliggende dienst.
We kijken het na voor de activatie en laten je zeke rnog iets weten.
Mvg, KoenN

Beste @KoenN weet je ondertussen al iets meer?

Reputatie 7
Badge +3

@Maveee we hebben helaas nog geen terugkoppeling ontvangen van de achterliggende dienst. Er werd een herinnering gestuurd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Maveee De achterliggende dienst heeft ons laten weten dat de Fiber Boost helaas niet mogelijk met enkel een internet abonnement. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

@AntonellaD wij hebben net het omgekeerde probleem. In ons internet abonnement (fiber start) staat de fiber boost optie aan en kunnen wij deze niet afzetten. Bij het wijzigen van de opties, waarbij wij de fiber boost proberen te annuleren, staat de optie na een uur opnieuw automatisch geactiveerd.

Hoe kunnen wij de optie definitief uitschakelen zonder maandelijks te moeten bellen naar de klantendienst om deze kost te annuleren en te proberen uitschakelen (na 8 maanden is het Proximus ook nog niet gelukt om dit af te zetten).

 

Bedankt

 

Dieter

TUI: morgen als de prox medewerkers hier terug langskomen kunnen ze dit verder voor je uitvoeren.

Reputatie 7
Badge +3

@Vannevel D.

 

oei dat is niet de bedoeling  dat die optie elke maand opnieuw actief komt ?!

Ik neem contact op met IT, want ik zie inderdaad elke maand een opzegorder en bijhorende tegoednota.  Vreemd.

IT heeft geholpen en de optie verwijderd: normaal gezien mag ze niet terug actief komen.  Indien wel ; mag je ons via deze weg opnieuw contacteren.

groeten

Tina

@tina.b Jammer genoeg staat de fiber boost nog steeds (of opnieuw) op actief wanneer ik op MyProximus kijk.

Het probleem is dus nog niet opgelost.

 

Bedankt om dit nog even verder uit te zoeken!

 

Dieter

Reputatie 7
Badge +3

@Vannevel D. 

Goedemorgen, ik heb net gekeken onder je producten : is wel effectief weg daar

Wellicht is doorstroming naar MyProximus pas deze nacht gebeurd : kan je nog eens kijken aub ?

groeten, 

Tina 

Dag Tina,

 

Alvast bedankt voor het snelle antwoord.
Ik heb zonet gekeken, en de fiberboost staat nog steeds aan. zie deze snip=>

Mvg,

Dieter Vannevel

Reputatie 7
Badge +3

@Vannevel D.

heel raar, want bij ons is het effectief weg onder je producten en facturatie…

zie je dit in de app op gsm of op de MyProximus website op pc/laptop ?

Tina

@tina.b Wij hebben vandaag nog even via de app en online geverifieerd, maar nog steeds staat de fiber boost actief bij ons…

 

Dieter

Reputatie 7
Badge +3

@Vannevel D.

ok 

ik vraag mijn collega om nog eens na te kijken.

Op de testfactuur voor september vind ik alvast geen aanrekening… dus misschien enkel probleem MyProximus.

we houden je op de hoogte.

groeten

Tina

Reageer