Vraag

Fiber boost optie ontbreekt bij maxi internet?

  • 16 April 2021
  • 9 reacties
  • 385 Bekeken

Beste, sinds gisteren ben ik opnieuw klant bij Proximus. Er ligt fiber bij mij in het appartement en ik haal via kabel 300mbit down en 25 up. Echter had ik een jaar geleden ook Proximus en toen was er een optie “Fiber boost”, hierdoor haalde ik tot 900 down en 50 up. Graag zou ik hier opnieuw voor willen betalen, maar de myproximus app en web interface laten dit niet zien als optie. Ik krijg ook errors bij snelheid in instellingen. 

 


9 reacties

Reputatie 4
Badge +2

die optie staat er alleen  als je een flex fiber all in  pack hebt . misschien kan de klantendienst dit handmatig activeren ?

die optie staat er alleen  als je een flex fiber all in  pack hebt . misschien kan de klantendienst dit handmatig activeren ?


Heb helaas al 2x zonder resultaat de livechat gecontacteerd, maar via die weg wordt mijn vraag nooit duidelijk begrepen. Ik krijg antwoorden zoals “U hebt al het snelste internet, internet maxi”.

Hopelijk kan ik via deze weg toch een oplossing vinden.

Reputatie 4
Badge +2

Is te proberen. Ik weet wel niet of er vandaag nog iemand van de klantendienst op het forum is. Anders zal het maandag zijn. Danny 

@Maveee het is inderdaad best dat je wacht tot iemand van het proximus forumteam zelf hier de draad opneemt om dit verder in orde te brengen voor u, aangezien er in gevallen de achterliggende diensten moeten aangesproken worden en er in de weekend hier ook niemand langskomt zal het eerder iets voor maandag zijn.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 

in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog andere nuttige bijkomende informatie zetten, zodat zij dan hiermee direct aan de slag kunnen.
 

Reputatie 7
Badge +3

@Maveee  Dag, je staat nog met een lopend order ( 22/4/2021) Hierdoor kan/is de Fiber Boost nog niet geactiveerd. Nog even geduld Groetjes Luc

@Maveee  Dag, je staat nog met een lopend order ( 22/4/2021) Hierdoor kan/is de Fiber Boost nog niet geactiveerd. Nog even geduld Groetjes Luc


Dit klopt. Ik ben uiteindelijk in een proximus winkel langs geweest en wat blijkt? Je kan enkel het maximum uit je fiber halen als je ook TV neemt.. Wel jammer dat dit niet mogelijk is met een maxi internet. We zien zelf nooit TV, maar als dit de enige manier is… uiteraard wordt ons pakket ook een stuk duurder zo. Niets aan te doen helaas.

Reputatie 7
Badge +3

@Maveee  De Fiber Boost 1 Giga staat sinds vandaag actief. Groetjes, Antonella

@Maveee  De Fiber Boost 1 Giga staat sinds vandaag actief. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Bedankt, dit zie ik ook in myproximus staan, echter haal ik rechtstreeks via een cat 6 kabel nog steeds maar 300 down, 30 up (mbit). Moet ik alles van proximus even herstarten misschien? Of komt dit vanzelf in orde?

Reputatie 6
Badge +3

Best uw modem nog eens herstarten zodat hij ook de nieuwe snelheid optie ziet en kan toepassen.

Reageer