hallo,
We proberen in een vakantiehuis te Oostende en WiFi alarm van eTIGER S6 te installeren enkel lukt het ons niet om de WiFi connectie tussen model, iPhone app en alarmcentrale in te stellen.
De camera’s verbinden wel met WiFi enkel de centrale lukt niet zelfs na veelvuldig proberen en dit op verschillende apparaten (iPad iPhone).
in de handleiding eTIGER s6 vermelden ze wel dat de centrale niet werkt op WiFi 5.0 en enkel ook met wpa2 AES vergrendeling.
het laatste lijkt me in orde, modem staat op WPA/wpa2 maar er is nergens vermelding van AES …. is dat automatisch gelinkt aan WPA?
De WiFi staat wel op “one SSID “ enabled en bij netwerken iPhone geeft geen indicatie van een 5.0 WiFi netwerk , dus ik veronderstel dat deze worden gelinkt en misschien hier het probleem ligt bij de WiFi verbinding.
op het forum zie ik soortgelijke onderwerpen van een slechtere WiFi verbinding door de one-ssid.
blijkbaar kan ik dit zelf niet wijzigen, kan iemand van Proximus dit aanpassen ?
Het betreft de account/modem te Oostende
als iemand soortgelijk probleem heeft bij de S6 eTIGER centrale en probleem heeft kunnen oplossen, dan graag wat extra uitleg/hulp
dank u wel