Skip to main content

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht in de Proximus-winkel.

Ik heb de instructies gevolgd bij het overzetten van mijn esim.

De QR-code waarmee ik mijn eerste telefoon en e-SIM kreeg, werkt niet.

Stuur dan een nieuwe per e-mail.

ESIM-activatie op Myproximus werkt ook niet.

Ik zat zonder simkaart.

Als deze aangegeven methode hier niet werkt, dan best (indien nog niet gebeurd) omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. de vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Als deze aangegeven methode hier niet werkt, dan best (indien nog niet gebeurd) omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. de vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Helaas werken deze instructies niet goed.

Myproximus en proximus+ beschikken helemaal niet over de activatiefunctie van de simkaart.

@Okan Gurcan  is dit een bestaande E-Sim dat je in een nieuwe smartphone wilt installeren???

als dat zo is moet je die e-sim eerst deactiveren op de eerste telefoon voor je deze in de nieuwe kan steken.

TBI: staat ook in mijn bovenstaand link …..“deze aangegeven methode hier “ …. beschreven onder:

kies toestel
enzovoort …...

TBI: staat ook in mijn bovenstaand link …..“deze aangegeven methode hier “ …. beschreven onder:

kies toestel
enzovoort …...

heb dit niet gelezen maar top dat je dit ook nog eens mee geeft, velen weten dat niet en denken dat ze een bestaande E-sim zomaar kunnen overzetten van de ene naar de andere (wat door vele providers zo wordt verwoord naar de klanten toe).

Reageer