"Epress Le Soir " klacht

  • 1 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Epress Le Soir 

 

Sinds 28 april werd ons toegang beloofd tot Le Soir 

We krijgen telkens een bericht dat dit niet lukt. 

wij hebben al herhaaldelijk proximus gecontacteerd en Le Soir 

 

probleem blijft bestaan 

 

erg vervelend 

 

 


4 reacties

@christineH Maandag kan iemand van Proximus zelf, als ze hier terug langskomen op het forum, even de settings natrekken, in geval dit nog niet moest gebeurd zijn nadat je het probleem reeds gepost had hier
→ https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873?postid=658768#post658768

NB:Het probleem wordt ook voor HLN af en toe gemeld op het forum hier!

Reputatie 5
Badge +1

Gelezen bij Proximus : Het is voor  klanten met een pack, behalve het epic gamma. Ik lees maar hé. 
Voor problemen met HLN wordt aangeraden om de procedure opnieuw te doorlopen met de ontvangen code.

ja dat is de procedure en soms lukt dat en soms niet ….zie → uitleg van Prox 
→ https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873?postid=658765#post658765

als bijkomende aanvulling

Opgepast: dit aanbod is niet beschikbaar voor Epic-klanten en professionele klanten1.

vind je hier terug → https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html

Reputatie 7
Badge +2

@christineH 

heb je dit item verschillende keren gepost ?

kijk ook eens onder 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

vaak is het probeem geen of verkeerde login… ?

voor jou staat alles  wat epress betreft, actief onder je producten zoals het zou moeten

we blijven zoeken…

groeten,

Tina

 

Reageer