Epress Le Soir
Sinds 28 april werd ons toegang beloofd tot Le Soir
We krijgen telkens een bericht dat dit niet lukt.
wij hebben al herhaaldelijk proximus gecontacteerd en Le Soir
probleem blijft bestaan
erg vervelend
Epress Le Soir
Sinds 28 april werd ons toegang beloofd tot Le Soir
We krijgen telkens een bericht dat dit niet lukt.
wij hebben al herhaaldelijk proximus gecontacteerd en Le Soir
probleem blijft bestaan
erg vervelend
→ https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873?postid=658768#post658768
NB:Het probleem wordt ook voor HLN af en toe gemeld op het forum hier!
Gelezen bij Proximus : Het is voor klanten met een pack, behalve het epic gamma. Ik lees maar hé.
Voor problemen met HLN wordt aangeraden om de procedure opnieuw te doorlopen met de ontvangen code.
ja dat is de procedure en soms lukt dat en soms niet ….zie → uitleg van Prox
→ https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873?postid=658765#post658765
als bijkomende aanvulling
Opgepast: dit aanbod is niet beschikbaar voor Epic-klanten en professionele klanten1.
vind je hier terug → https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html
heb je dit item verschillende keren gepost ?
kijk ook eens onder
vaak is het probeem geen of verkeerde login… ?
voor jou staat alles wat epress betreft, actief onder je producten zoals het zou moeten
we blijven zoeken…
groeten,
Tina
Ok
het lijkt erop dat het probleem zich situeert tussen connectie van mijn Proximus-pack en de aanvaarding van Le Soir gezien ik telkens hetzelfde antwoord krijg
Malheureusement, l’accès aux contenus du Soir n'a pas été validé.
Pour vérifier votre éligibilité ou la configuration de votre compte, veuillez consulter les FAQ Proximus.
Het zijn altijd de klanten die verbrijzeld worden door twee reuzen hé.
Volgens de een is het altijd de schuld van de andere, en jij zit daar tussen. Verpletterd.
Voor HLN geeft Proximus de raad om de procedure helemaal opnieuw te starten met de code die je al hebt ontvangen. Voor Le Soir lukt dat misschien ook. Ik heb nu Le Soir maar had eerst HLN, om de 30 dagen kun je switchen.
uit je reactie hierboven kan ik niet opmaken of je
groeten,
tina
ik deed ook navraag bij Le sSoir
ze sturen mij nogmaals de procedure
maar het blijft mislukken
jullie hebben 2 packs die elk recht hebben op een epress ? je ziet de 2 packs in MyProximus ? met telkens melding e-press ?
je kan dus 2x een login maken, maar telkens voor een andere krant
per klantennummer kan er telkens 1 krant gekozen worden, dus voor jou HLN én Le Soir…
Je familus pack bijv voor Le Soir en het andere voor HLN
Misschien zit daar de verwarring in keuze en login ?
Kan je eens checken ?
Groeten,
Tina
nee sorry,
het lukt nog steeds niet
ik log in op myproximus en Le Soir met zelfde inloggegevens
een tweede abonnement interesseert ons voorlopig niet
want wij hebben zelf al twee jaar vooruit betaald bij Het Laatste Nieuws
bedankt
ik hoop zo dat dit snel in orde komt
SINDS APRIL al vragen wij om dit in orde te brengen!!!!
Vandaag 6/10/2020 opnieuw gebeld met Proximus. Zij verwijzen naar Le Soir; Daar geen gehoor!
Als het Niet werkt, maak er dan geen publiciteit mee en verwijder het van de Website!
Dag
Beste,
onze collega’s hebben alles nagekeken/opgelost… ze hebben geprobeerd te bellen, maar jullie niet kunnen bereiken.
heb je de mail van onze collega ontvangen ?
is het ondertussen opgelost ?
We kijken uit naar jullie feedback :-)
vriendelijke groeten
Tina
Wij zijn overgestapt naar een ander abonnement : Flax family. En plots werkte epress ook. Vreemd.
er is langs verschillende kanalen gewerkt om op te lossen, dus het heeft zin gehad.
Oef, eindelijk opgelost.
gr,
tina
er is langs verschillende kanalen gewerkt om op te lossen, dus het heeft zin gehad.
Oef, eindelijk opgelost.
gr,
tina
ik vraag dit voor alle zekerheid even na
groetjes
Tina
wij zijn alleszins blij dat het nu werkt
het is echt een leuk cadeau
wij hebben hierdoor nu een Nederlandstalige en een Franstalige krant
en in ons land is dat echt wel interessant om eens de mening van de andere kant te horen
bedankt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.