Vraag

email verzenden in outlook

  • 6 January 2022
  • 11 reacties
  • 334 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

sedert gisteren worden de emails van proximus niet meer verstuurd in outlook, het programma dat ik op de computer staan heb

in de website van outlook en van proximus geen probleem daar worden ze wel verstuurd

raar via outlook worden de mails van outlook wel verstuurd maar niet die van proximus

ik heb niets aan de instellingen veranderd

ik gebruik outlook omdat ik dan niet moet inloggen, via proximus gaat het via een omweg (en daar krijg ik de mails van outlook niet op, dit lukt niet) en ook op de website van outlook moet je eerst inloggen

 

 


11 reacties

Er zijn er nog die dit probleem melden dus ik vrees er voor dat Proximus nog geen oplossing heeft.

Reputatie 5
Badge +2

ok dank u, ik weet dan dat ik er zelf niet aan kan doen, en ook niet verder zoeken, we zien wel

had er natuurlijk gisteren niet opgelet dat de mails in postvak uit bleven zitten zonder verzenden, kreeg natuurlijk geen antwoord

verzend ze nu via de website of via outlook.be want dit lukt wel via de computer zelf, maar soms verwarrend als ze dan plots een ander email adres zien, en voor officiële verzendingen kan dit niet omdat je één bepaald email adres moet opgeven

enfin ik trek wel mijn  plan

ik volg het op als het weer inorde komt

Reputatie 5
Badge +2

ik wil ook eens melden dat ik nog alle dagen 1 à 2 mails krijg die verschillende uren geleden verstuurd zijn

in de namiddag dan soms één van ‘s morgens en de volgende morgen dan plots één van de dag ervoor

dit gebeurd dagelijks voor een paar mails, niet van dezelfde maar verschillende afzenders

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia Ondervind je dit probleem nog ? Kan je ze vanuit Postvak UIT alsnog verzenden ? Krijg je een foutmelding als je die mails wil versturen ? 

 

Reputatie 5
Badge +2

als ik via verzenden Skynet ga dan lukt het niet, dus antwoorden op een mail die via Skynet binnengekomen is lukt niet, als het in postvak uit zit kan ik enkel verwijderen

in outlook heb ik ook de mails van outlook en via daar kan ik kiezen voor Skynet afzender  of outlook en dit lukt wel

maar dus antwoorden op een mail van Skynet gaat niet enkel via een nieuwe mail maken via outlook

 

dit probleem is enkel als ik mijn geïnstalleerde outlook gebruikt, als ik rechtstreeks naar de website van proximus mail ga, is er geen probleem, dus het zal aan outlook liggen zeker

Dat de oorzaak aan outlook te wijten is weinig waarschijnlijk want er zijn er te veel die dit melden dat ze problemen hebben met outlook sedert da de problemen begonnen zijn met Prox mail na de nieuwe interface ….

Reputatie 5
Badge +2

ok ik wacht af, want vervelend dat je niet rechtstreeks kan antwoorden op een mail die je van Skynet  krijgt, dat je via een omweg moet beantwoorden, de eerste dag had ik er niet opgelet dat die bleven steken in postvak uit, je verwacht antwoord en die komt natuurlijk niet omdat ze niet verzonden zijn

allemaal niet hopeloos maar wel vervelend

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia Als je dit probleem nog steeds hebt, zal ik een ticket aanmaken om het te laten onderzoeken

Reputatie 5
Badge +2

ja nog altijd zelfde probleem, beantwoorden gaat niet, blijft in postvak uit, en er komen nog geregeld mails uren nadien aan en zelfs soms een dag, niet heel veel maar nu en dan één 

toch wel elke dag zeker één

dit probleem doet zich wel enkel voor in outlook, de late mails ook in proximus mail 

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

we zullen hier een ticket voor aanmaken naar IT.

ontvang je op de outlook soms ook een foutcode die begint met 0x800… ?

 

Groeten

Geert

Reputatie 5
Badge +2

sorry op je vorig bericht heb ik niet geantwoord omdat ik dit niet gezien had, maar die foutmelding heb ik niet gekregen

volgende fout heb ik nu

ik ontvang de mails van Skynet goed op de website van proximus en ook via de geïnstalleerde app van outlook op mijn computer, maar sedert 16/2 ontvang ik geen mails meer van Skynet op de website van outlook.live.com

dit was vroeger geen probleem, er komt een melding    kan deze instelling niet laden

het is raar want de app en de website zijn van outlook en beiden eigenlijk hetzelfde, de agenda die ik gebruik zie je ook op beiden, het is juist Skynet die niet meer wordt bijgewerkt op de website maar wel  op de app

 

 

Reageer