Skip to main content
Vraag

email skynet


Kan sinds vanmiddag geen emails meer versturen via skynet email. Geen instellingen veranderd ? outgoing server is relay.skynet.BE poort 587 … Is er iets veranderd ?

6 reacties

Martin
  • 32661 reacties
  • 9 maart 2021

@proximus_  auteur: wawaan,  heeft reeds de zelfde vraag gesteld hier → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/email-verzenden-53026?postid=678224#post678224

Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:

  • Inkomende mailserver
    • Type: IMAP
    • Adres: imap.proximus.be
    • Beveiliging: SSL
    • Poort: 993
  • Uitgaande mailserver
    • Type: SMTP
    • Adres: relay.proximus.be
    • Beveiliging: STARTTLS of TLS
    • Poort: 587
    • Authentificatie: Ja

Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.

bij mij werkt het zo:

 

@wawaan indien het niet lukt best wachten tot prox medewerkers hier morgen terug de draad opnemen 


Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 338 reacties
  • 10 maart 2021

Hier ook niets veranderd in outlook 2019 pro, mails versturen niet meer mogelijk ! 


Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 338 reacties
  • 10 maart 2021

Hier werkt het weer, zelf niets veranderd aan de instellingen ! 


Martin
  • 32661 reacties
  • 10 maart 2021

ja er zullen klachten genoeg binnengekomen zijn om het vlug op te lossen :relaxed:


Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 338 reacties
  • 10 maart 2021
Martin schreef:

ja er zullen klachten genoeg binnengekomen zijn om het vlug op te lossen :relaxed:

waarschijnlijk :grin:


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2086 reacties
  • 10 maart 2021
wawaan schreef:

Kan sinds vanmiddag geen emails meer versturen via skynet email. Geen instellingen veranderd ? outgoing server is relay.skynet.BE poort 587 … Is er iets veranderd ?

Lukt het nu opnieuw om mails te versturen?

 

Geert


Reageer