Skip to main content

email probleem

Foutmelding met emailadres xxxxxxxxxxx@xxxx.be : Remote server returned an error -> 550 #5.1.0 Address rejected.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • 33949 reacties
  • 5 mei 2025

mss bestaat dit mailadres niet meer of mailbox vol? 
Naar andere adressen heb je deze melding niet verondertstel ik toch

PS: Best geen privé gegevens, zoals een mailadres, op een public forum plaatsen om misbruik te vermijden, dit plaats je best ik het veld “ticket” van je  → ForumProfiel.  Ook best je forumprofiel met zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvullen , zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Forum|alt.badge.img+2

@Sonia.d het is beter je email adres af te schermen op een openbaar forum om misbruik tegen te gaan.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 6 mei 2025

@Sonia.d 

Het betreffende email adres staat inactief op dit moment.

Dit wil zeggen dat het meer dan een jaar niet meer gebruikt is, klopt dit?

Geert.

P.S. Ik heb inmiddels het email adres in je bericht bewerkt, zodat er geen misbruik kan plaatsvinden.

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 8 mei 2025

Beste Geert,

Mijn mail adres is regelmatig gebruikt en dank u dat je mijn mailadres hebt bewerkt in mijn bericht.

Sonia

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 8 mei 2025

Hoe kan mijn mailadres terug geactiveerd worden?

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 8 mei 2025

@Sonia.d 

de mailaccount staat opnieuw actief, er staat wel een foreward naar een ander email adres actief zie ik.

Geert

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 8 mei 2025

Dank je wel, het email adres werkt terug.

Ja ik heb 2 emailadressen die daar binnen komen... 1 van .....Skynet.be en 1 ......hotmail.com

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 8 mei 2025

graag gedaan!

Geert