Beantwoord

Email map verwijderde items

  • 25 August 2022
  • 8 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 2

Beste Forum,

Als ik een mailbericht in de Inbox van Proximus Mail selecteer om te verwijderen, ga ik vervolgens naar “Meer” bovenaan, en dan klik ik op “Verwijderen”, het mailbericht verdwijnt maar gaat niet naar de map “Verwijderde Items”. Dat is toch niet zoals het moet, denk ik.

icon

Beste antwoord door Martin 25 August 2022, 20:04

Bekijk origineel

8 reacties

In afwachting van een reactie van een Prox forummedewerker morgen best best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 

ook hier vermelden of dit zowel via een mailclient alsook via webmail  het geval is.

Reputatie 2

Dank Martin,

 

Het betreft hier de Proximus webmail. Bij mijn Outlook 2010 mail gaan de verwijderde items wel in de desbetreffende map.

MVG

Reputatie 7
Badge +5

@Twiessie Staan ze niet in je prullenbak of in een andere map?

Reputatie 2

Beste DaisyS,

Mijn vraag werd nog niet beantwoord.

MVG

Reputatie 7
Badge +5

@Twiessie Ik heb net aan je gevraagd of ze niet in je prullenbak of in een andere map staan?

Reputatie 2

Sorry, DaisyS, had de vraag niet gezien. Nee ze komen niet in een andere map of de prullenbak terecht, ze zijn volledig verdwenen.

Groetjes,

Reputatie 2

DaisyS,

Het menu van mijn account heeft een Inbox en iets verder onder “mijn mappen” een Postvak IN.

Bij “mijn mappen” is er een map “Verwijderde Items” bij de het Inbox-menu staat dat er niet. Misschien ontbreekt daar de map “verwijderde” en ligt daar het probleem

 

Reputatie 2

DaisyS,

Ik heb me vergist, de verwijderde items uit Inbox komen wel in de prullenbak terecht. Ik dacht de prullenbak op het bureaublad. maar ze komen in de prullenbak van het Inbox menu.

Sorry voor mijn onoplettendheid.

MVG

 

Reageer