Skip to main content
Vraag

email account


annaconda
Forum|alt.badge.img

Beste  normaal krijg je bij Proximus of Telenet een bijpassent email account. Nu vraag ik mij af mag ik er dan zomaar één maken? En hoe moet dat dan geconfigureerd worden. Want ik ontvang ook nog andere accounts bij incredimail, dus die mail moet daar heen. En voorlopig ben ik nog geen maand klant dus wacht ik nog steeds op papieren om een My Proximus account aan te maken.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 11 maart 2020

@annaconda als je klant bent geworden heb je een welkomstbrief ontvangen. 
Daarop staat je klantennummer, activatiedatum en je MyProximus activatiecode.

Deze heb je nodig om je Myproximus account aan te maken. 
Je moet vervolgens ook papieren hebben ontvangen (als je beschikt over een internetverbinding via Proximus) over een papier waarop je alias met je paswoord staat.

Bvb. pr123456@proximus.be met een bijhorend paswoord. 


annaconda
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 53 reacties
  • 11 maart 2020
Charlotte.D schreef:

@annaconda als je klant bent geworden heb je een welkomstbrief ontvangen. 
Daarop staat je klantennummer, activatiedatum en je MyProximus activatiecode.

Deze heb je nodig om je Myproximus account aan te maken. 
Je moet vervolgens ook papieren hebben ontvangen (als je beschikt over een internetverbinding via Proximus) over een papier waarop je alias met je paswoord staat.

Bvb. pr123456@proximus.be met een bijhorend paswoord. 

Dank, je voor je antwoord. Maar dat is het nu net ik  heb dus niets gehad toen men die installatie hier kwam plaatsen. Vandaar die vraag. Binnen 1 week ben ik 1 maand klant en heb ik misschien die papieren. Ik weet het ook niet.

 


annaconda
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 53 reacties
  • 11 maart 2020

Wat ik wel heb gekregen na twee weken is een rekening van18,61€ voor Mobilus M. En dan moet je nu zelfs al gaan betalen als je daar nog geen klant bent. Ik vind dat die facturen bij jullie ook eigenaardig worden opgesteld? Ik word 14 Januari klant maar ik moet vanaf de 10 de gaan betalen. Dat is wel snel verdiend. Zelfs  in het begin kende ik mijn klanten nr. niet. Daarvoor heb ik dan maar naar de klantendienst gebeld.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 12 maart 2020

@annaconda Ik heb de nodige creditnota 7093128415, bedrag 3,72EUR opgemaakt voor de periode 10/2/20 tot 13/2/20(abonnement mobile).Op uw factuur staan ook de gegevens om een MyProximus profile aan te maken.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel