Skip to main content
Beantwoord

email


ik kan sedert deze morgen  mijn email van proximus niet meer openen krijg de melding “aanmeldingsfout wachtwoord veranderd” ik zelf heb nochthans niets veranderd  wat zou de oorzaak zijn ?

Beste antwoord door DaisyS

@free1 Het probleem zou opgelost moeten zijn. Kan je dit eens proberen?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 2 juni 2021

@free1 Je paswoord is recent niet gewijzigd. Het zou dus nog moeten werken. Als dit toch niet lukt kan je een nieuw wachtwoord aanvragen via ‘wachtwoord vergeten’. 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 2 juni 2021

@free1 Ondertussen blijkt dat er meerdere klanten hiermee problemen ondervinden. Het is in onderzoek en wordt zo snel mogelijk opgelost. 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • Antwoord
  • 3 juni 2021

@free1 Het probleem zou opgelost moeten zijn. Kan je dit eens proberen?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 3 juni 2021

Intussen is het opgelost


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 3 juni 2021

@free1 Perfect!