Een probleem met internet ? Feedback gezocht

  • 28 June 2021
  • 8 reacties
  • 863 Bekeken
Een probleem met internet ? Feedback gezocht
Reputatie 7
Badge +4

Heb je enkele minuten voor een korte test in verband met het HelpCenter op proximus.be? Met jouw feedback kunnen we de structuur en navigatie van onze hulppagina’s verbeteren.

Voor de test, klik hier

Hartelijk dank voor je feedback! Kies je taal door te klikken op de balk rechtsboven


8 reacties

Geachte,

Bij deze wil ik mijn internet opzeggen op 23/08/2021

Mijn klantennummer is; 622857***

Met vriendelijke groeten,

Jean Swagten

Neeroetersesteenweg 12/1

3640 Kinrooi

lukt het dan niet via Myproximus

https://www.proximus.be/webshop/nl/customs/cease.html?redirectUrl=/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Swagten onze diensten doen het nodige. Groetjes, Heidi

Hier valt internet op hetzelfde tijdstip dagelijks weg , rond 22 uur. De modem lijkt hem dan steeds te resetten maar is zeer vervelend . Zeker omdat de tv ook geen beeld meer heeft dan.

Zet je mss rond dit uur een bepaald toestel op, die eventueel zou kunnen de oorzaak zijn dat je bbox gestoord wordt

wordt je bbox gevoed via een stekkerdoos waar nog verschillende toestellen op aangesloten staan zou je eventueel kunnen proberen om deze eens te voeden vanuit een ander stopcontact bvb

Reputatie 7
Badge +4

@J0rgen Als ik de verbindingstijden van je login en paswoord bekijk zie ik die onderbrekingen daar niet terug. Dat wil zeggen dat je modem niet zijn volledige connectie verliest. 

Is het enkel op toestellen die via wifi verbonden zijn ? 

Is er, zoals Martin al vroeg, een elektrisch toestel dat dan gebruikt wordt (kan ook iets zijn dat automatisch opspringt zoals een waterverzachter,...) ? 

Betreft : constant wegvallen internet connectie.

 

Beste, ik word nu al ettelijke maanden geplaagd door het stelselmatig wegvallen van internet gedurende 1 à 2 minuten waardoor ik al tal van vergaderingen heb moeten onderbreken via Teams, contact met mijn professioneel email adres verlies, etc. Het probleem wordt alleen maar erger.  Zeer vervelend en het heeft een serieuze impact op het thuiswerken. Ook het 4G netwerk is zeer onstabiel. Het is me meer dan eens overkomen dat ik mijn wagen moet nemen om 100 m verder te gaan staan en van daar via 4G moet inbellen op Teams, etc. 

 

Ik heb een tweetal jaren geleden een gelijkaardig probleem gehad. Toen liet iemand van jullie call center weten dat het ‘internet onstabiel’ was in mijn omgeving en dat ze dat zouden herstellen. Ik weet niet welke actie daarmee bedoeld was maar toen ging het tijdelijk beter. 

Ik zou dit graag snel opgelost zien, zoniet moet ik wel van provider veranderen omdat dit niet houdbaar is.

Groeten, 

Jan

Reputatie 6
Badge +3

@Jan Decorte kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel, dan kunnen we het langs deze kant eens uittesten.

Reageer