Vraag

E-press werkt niet meer


Sinds ik een nieuw klantennummer heb bij Proximus omwille van overdracht, werkt e-press niet meer.

Al dikwijls gebeld met Proximus, terug opgebeld geweest, enz. enz. Dus uren en uren aan de foon.

Nu probeer ik het maar eens via deze weg.

E-press staat vermeld bij mijn producten, maar ik krijg dit niet gekoppeld aan mijn HLN-account. Telkens krijg ik :

Dit zowel in de app als computer.

Bij HLN vertelde ze me dat ze van Proximus een code ??? nodig hebben?

Vanaf januari toen ik klant werd bij Proximus tot vorige week was alles perfect dik in orde.

Maar nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Wie o wie kan mij aub helpen ?


16 reacties

FYI:morgen komen de Prox forummedewerkers terug langs om je hierbij verder te helpen

Reputatie 7
Badge +3

@Eddy61 

Beste Eddy,

er is een dossier lopende (48206111) en we hebben de betrokken dienst gevraagd de achterliggende gegevens na te kijken.

we houden je op de hoogte.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Eddy61 

we hebben achterliggend je account opnieuw laten refreshen

Kan je je login testen ?

indien niet OK, zoeken we verder

groeten

Tina

Ik hoop en denk dat ondertussen alles in orde is. Nieuwe account gekregen voor my proximus en HLN.

Met ‘Eddy61’ kan ik niet meer inloggen, dus vanaf nu ‘Eddy62’.

Ik kan alle +-artikels lezen maar… de digitale krant in pdf lukt wel in chrome maar niet in edge, kan ik hier nog iets aan verhelpen ?

En waarom staat hierboven mijn emailadres ipv ‘Eddy62’. ?

Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Eddy62 je gebruikersnaam hier hebben we intussen ook voor je aangepast! Om pdf te openen in Edge hebben we meer info gevonden in Google. Dit gaat wel om het openen van pdf uit te schakelen, maar je zal dus op dezelfde plaats ook kunnen nakijken of het wel ingeschakeld is: https://www.apowersoft.nl/wijzigen-van-de-standaard-lezer-in-windows-10.html Groetjes, Heidi

Mijn e-press toegang werkt sinds vandaag niet meer. Nochtans niets veranderd. Op Proximus site staat dat de account gelinkt is maar via HLN krijg ik de melding dat er geen actief abonnement is...

Reputatie 7
Badge +3

@brecht26 Heeft u de app al eens volledig verwijdert en opnieuw geïnstalleerd.Groetjes,Joel

Ja, daarnet geprobeerd. Dit heeft het niet opgelost. Het is ook op mijn app HLN digitaal waar er komt dat ik geen actief abonnement heb.

Reputatie 7
Badge +1

@brecht26 . Heb onderstaande op een topic gezet en dit bleek te helpen. Je weet het nooit. Groetjes Antoon

Kijk eens in de MyProximus app. Staat daar My e-Press bij producten als actief. Je kunt dit aan tikken en verder gaan en inloggen met MyProximus login. Daar kun je de code in mijn account bij HLN vinden. Als hij niet bij de producten staat ligt het probleem bij Proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@brecht26  Is het inmiddels gelukt of ervaar je nog steeds problemen? Groetjes, Antonella

HLN of Le Soir digitaal lezen | Proximus

Lees de beste HLN-artikels met Proximus | HLN+

Beste, ik heb nog steeds geen toegang tot de + artikels. Kan dit eens nagezien worden?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@brecht26  Dag Brecht, in onze systemen staat het actief. Heeft u al contact gehad met de diensten van HLN ?

Ik heb aantal dagen geleden email gestuurd maar geen reactie. Hebben jullie een abonneenummer? Kunnen jullie eens contact opnemen met hln? Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@brecht26 

heb je in je app HLN gekeken onder je account/login : je gebruikt effectief het mailadres (login)  dat (die) via je MyProximus werd ingegeven?

we hebben al gemerkt dat daar ook een fout kan zitten? 

graag feedback: indien nog steeds niet OK, contacteren we HLN zelf

groeten

Tina

Beste, ik heb dit gecontroleerd. Het is wel degelijk hetzelfde emailadres dat gebruikt wordt. Graag me op de hoogte houden aub.Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +3

@brecht26 

ok we vragen verder na en houden je op de hoogte

groeten

Tina

Reageer