Beantwoord

e-press: een weekje wachten mijnheer!


Deze week overgestapt naar PRoximus Flex met als leuk extra een digitaal abo op HLN.

Dat overstappen binnen Proximus ging echt vlot en de dame aan de lijn heeft me super professioneel geholpen.

Nu krijg ik dat abonnementje niet echt tot leven gewekt. Van HLN naar Proximus en weer terug.

HLN : ‘ik zie in uw dossier enkel De Morgen en Humo’. 

Ik : ‘Dat klopt. Dat was zo in het verleden maar nu krijg ik via PRoximus HLN ...’

HLN moest dus de GID-code hebben die ik hen, na weer een telefoontje met Proximus, kon bezorgen. 

‘Helaas mijnheer maar dit gaat niet lukken’ was de reactie bij HLN. Gevolgd door :

‘Ik zal een mail moeten maken naar mijn teamleader, die de technische dienst zal contacteren waarna zij met Proximus dit moeten oplossen.’

Ik : ‘Hoelang zou dit duren?’

HLN : ‘Reken toch op een week ...’

Ik : ‘excuseer? Kan u een herhalen?’

HLN : ‘Ja een week. Want het is bijna weekend en bla bla bla, bla bla bla , bla bla bla.’

Ik : ‘Zucht … Ja het zal wel.’

Dus Proximus kunnen jullie hier nog iets in betekenen?

 

Anders alvast een fijn weekend!

 

icon

Beste antwoord door HadewychT 21 April 2022, 15:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

Hey Proximus, Deze is precies wat moeilijker? Kan iemand reageren?

Reputatie 7
Badge +5

@SERMO72 Ik heb het net even voor je nagekeken. Bij ons staat alles actief voor je HLN abonnement.

@DaisyS Ik krijg dezelfde reactie bij HLN maar toch werkt het niet …

 

hey @DaisyS

Intussen zijn we 10 dagen na het starten van deze topic en staan we nog geen stap verder. Van wie mag ik enige actie verwachten? proximus of HLN?

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@SERMO72 

kan je ons informern waar het misloopt?

welke meldingen krijg je?

We gaan verder nakijken…

groetjes

Tina

Ik krijg in de HLN app melding dat ik geen abonnement heb …

om + artikels te lezen heb je een abonnement nodig … dat ik mijn nieuwe formule bij jullie is ingegrepen.

Blijkbaar is de opgegeven GID-code die ik van jullie kreeg niet correct.

 

Reputatie 7
Badge +4

@SERMO72 Bij ons staat wel degelijk alles actief. Ik heb een mail gestuurd naar HLN voor verder nazicht aan hun kant. 

@HadewychT 

Lezen jullie ook de opmerkingen die ik schrijf.

De GIDcode die ik kreeg van jullie is niet correct …

Zie mijn gegevens wat ik van jullie ontving maar nu niet correct blijkt te zijn.

Zucht … wat een tijdverlies

Reputatie 7
Badge +4

@sermo Je moet zelf HLN niet meer contacteren. Ik heb dit voor u gedaan met de juiste gegevens. Ik hou u op de hoogte als ik reactie van hen gekregen heb. 

Reputatie 7
Badge +4

@SERMO72 HLN heeft me laten weten dat u opnieuw de activatie zou moeten doen via de website. Daarna zou alles terug moeten werken

My e-Press: Het Laatste Nieuws in je pack | Proximus

@HadewychT 

 

@HadewychT 

 

@HadewychT 

Er is niets veranderd. Zie 2 voorgaande afbeeldingen.

Reputatie 7
Badge +4

@SERMO72 Mijn excuses voor de hinder. Ik heb dit opnieuw gemeld aan HLN. 

Reputatie 7
Badge +4

@SERMO72 Je inschrijving bij HLN is nu ook in orde. Binnen de 48u zou je de HLN+ moeten kunnen lezen. 

@HadewychT 

Het werkt! Bedankt!