Beantwoord

E-mailconcepten automatisch opslaan; hoe zet je dat UIT in PROXIMUS WEBMAIL?


Beste mensen

 

Weet iemand hoe je ervoor zorgt dat wanneer je een mail aan het schrijven bent op je telefoon, in Proximus webmail, die niet om de 30 sec. opgeslagen wordt als een concept?

Verschrikkelijk irritant, want je kan dan even niet verder schrijven, en hij doet dat echt continu!

Nergens in de instellingen kan je dit veranderen..

Dit is echt irritant.. De enige oplossing die ik bij gebrek aan beter soms gebruik, is de tekst eerst in een andere app (Notes of zo) schrijven en hem dan copy-pasten naar de email die ik wil schrijven..

Er moet toch een manier zijn om dat continue opslaan af te zetten?

Alvast bedankt!

Jan

icon

Beste antwoord door Martin 11 June 2020, 08:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik gebruik eerder gmail en die slaat wat je tikt ook regelmatig op in concepten. Ik vind dat vrij handig en heeft mij al vele malen geholpen. Maar dat opslaan gaat zeer snel, je ziet dat eigenlijk niet en stoort niet. Dus wat goed is voor de een is slecht voor iemand anders. Misschien vragen aan Proximus om er een optie bij te zetten die dat opslaan aan en uit kan zetten.

Wat gebeurt er als je de map concepten verwijdert?

@Varadero ik weet niet of het via een mail applicatie is dat je werkt maar bv voor outlook kan het als volgt ingesteld worden 

https://www.pcleek.com/tips/e-mail-tips-n/94-ms-outlook-2010-2013-e-mails-opslaan-in-de-map-concepten

Ik gebruik gewoon de site van Proximus,  webmail, zonder afzonderlijke applicatie..

Rechtstreeks op de Proximus webmail site dus..

Ik heb ook wel een mail-app, maar daar klopt niet alles voor wat de IMAP indeling betreft..

Ik sla alles op in die mappen..

Toch bedankt 

Groeten 

Jan

Ik ga eens proberen met de concepten map te verwijderen..

Zien wat dat geeft..

Bedankt 

Jan 

Reputatie 6
Badge +2

Als je ze al kunt verwijderen zal er waarschijnlijk direct een nieuwe staan. Wie niet waagt niet wint.

Reputatie 6
Badge +2

Blijkbaar bestaan er gereserveerde mappen, die kun je niet verwijderen. Misschien via een omleiding : de map een andere naam geven zodat de map niet meer gereserveerd wordt.

Inderdaad, kan je niet verwijderen.. 😉

en naam verander gaat dit dan wel !

Reputatie 6
Badge +3

Dat is eigenlijk een hulp voor wanneer het mail programma crasht, anders ben je het bericht kwijt.

Dit zijn de gereserveerde mappen en kan je niet verwijderen:

Je kan dit niet uitschakelen in de webmail of via de app. Je kan het altijd als idee posten zodat Proximus hier naar kijkt: https://nl.forum.proximus.be/jouw-ideeenbus-52 Dat is enkel maar mogelijk om te doen in een apart mailprogramma.

in feite gaat het er hier niet om die map concepten uit te schakelen, maar het interval te vergroten van het tussentijdse opslag in de map concepten! die voor TS hinderlijk is.

Reputatie 6
Badge +3

De topic starter zei ook dit nog: Er moet toch een manier zijn om dat continue opslaan af te zetten?

Buiten dat van elke 30 seconden. Ik wou gewoon zeggen wat de standaard mappen waren. Gewoon ter info. Want het is een functie die dit doet.

Ja ik had continue ook geïnterpreteerd als te frequent opslaan in concepten.