Een e-mail versturen of beantwoorden via de Laptop en Outlook lukt ‘’plots’’ niet meer. Aan de instellingen werd niets gewijzigd. Wijziging door Proximus?
Het bericht komt in Postvak uit terecht en wordt niet verstuurd.
Een e-mail versturen of beantwoorden via de Laptop en Outlook lukt ‘’plots’’ niet meer. Aan de instellingen werd niets gewijzigd. Wijziging door Proximus?
Het bericht komt in Postvak uit terecht en wordt niet verstuurd.
Kan je via volgende stappen nagaan of de authenticatie aanstaat op je outlook?
Bescherm je mailbox om e-mails te versturen | Proximus
Geert
Dit werd in oktober aangepast na het ontvangen van een informatie mail hierover van Proximus.
Het euvel is gisteren voormiddag opgedoken met foutmelding: de server kan de afzender
( xxxxxxxxx@skynet ) niet authenticeren
Via Webmail is er geen probleem. Dit is enkel in Outlook op de laptop.
kan je eens een print screen van de instellingen van je outlook doorsturen?
Geert
Het heeft steeds correct gewerkt na de wijziging die in oktober gebeurde op vraag van Proximus via mail.(authenticatie aanvinken).
Aan de instellingen is met zekerheid sindsdien niets gewijzigd. Plots werkt het niet meer. Dan is er volgens mij toch iets bij Proximus gewijzigd/aangepast? Dat kan men toch checken?
Ik weet niet of je soms hier iets aan hebt : E-mail verzenden gaat niet meer vanuit outlook | Proximus Forum
Het euvel is maandag 4/12 in de voormiddag opgedoken met foutmelding: de server kan de afzender
( xxxxxxxxx@skynet ) niet authenticeren. In de foutmelding krijg ik OX 800 CCC 78 te zien alsook serverfout 530.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.