Vraag

E-mail ( verzenden ).

  • 18 November 2020
  • 7 reacties
  • 2084 Bekeken

Ik kan geen mails meer verzenden, ik krijg steeds twee dingen te zien en dit is 

  1. Verzend 1 bericht…...100%
  2.  Verbinding met externe server relay.proximus.be overschreed de toegestane tijd bij het wachten op antwoord. Probeer het alstublief later nog een keer

Ik heb al van alles geprobeerd  niets lukt, ik heb mijn internet nodig omdat ik voorzitter ben van de diabetes liga afdeling Mechelen. Graag iemand die mij kan helpen. Dank u

Groetjes,

François.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Gebruikt u hiervoor een mailprogramma zoals Outlook, windows live mail,…  of doet u dit rechtstreeks via onze webmail ? 

Doet het probleem zich voor op het mailadres dat u gebruikt hebt om uw acount hier aan te maken ? 

Ik doe dit op het mailadres waarop mijn acount is aangemaakt in de tijd dat ik me heb aangesloten op proximus ( het vroegere Belgacom ). Is het dan beter dat ik overschakel naar Outlook, of windows Live mail.? Dank u alvast voor de hulp.

Groetjes,

François.

Ik doe dit op het mailadres waarop mijn acount is aangemaakt in de tijd dat ik me heb aangesloten op proximus ( het vroegere Belgacom )

Als jehet pobeert via http://webmail.proximus.be om de mail te verzenden lukt het dan.

ter bijkomende info ivm met de instellingen voor je mailprogramma dat je gebruikt:

Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:

 

  • Inkomende mailserver
    • Type: IMAP
    • Adres: imap.proximus.be
    • Beveiliging: SSL
    • Poort: 993
  • Uitgaande mailserver
    • Type: SMTP
    • Adres: relay.proximus.be  (of eens relay.skynet.be proberen)
    • Beveiliging: STARTTLS of TLS
    • Poort: 587
    • Authentificatie: Ja

Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.

Alles blijft zoals het is ik kan nog niet versturen.

François

Ik ga het allemaal uitproberen, maar in ieder geval hartelijke dank voor uw hulp.

Groetjes,

François

Beste

Ik ervaar de laatste dagen hetzelfde probleem.

Is er ondertussen een oplossing geweten?

Ik heb de instellingen gecontroleerd en ook relay.skynet.be geprobeerd zonder succes

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Hovenierke @Herman P Kan je eens bekijken in je webmail of je er een dubbele account hebt staan ? Die kan je best verwijderen en dan zou het probleem opgelsot moeten zijn. 

 

Reageer