Skip to main content
Beantwoord

E-mail blokkeert


Bij opstarten van mijn Microsoft 2010 Outlook mailprogramma, krijg ik volgende melding

Kan de berichtkoppen niet bijwerken. Een IMAP opdracht is mislukt. Protocol IMAP. Server imap.skynet.be Poort 993.

Nochtans staan alle parameters juist ingesteld. Ik heb ook al geprobeerd met skynet te vervangen in de Server voor inkomende en uitgaande e-mail door proximus. Maar dan krijg ik geen verbinding.

Na een tijdje loopt de mail dan toch door. Maar telkens de opstart van het mailprogramma is de fout er terug.

Iemand een oplossing?

Beste antwoord door DaisyS

@Twiessie Als je via onze webmail geen problemen hebt ligt het hoogstwaarschijnlijk bij outlook.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 34059 reacties
  • 15 maart 2022

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 16 maart 2022

@Twiessie Heb je ook problemen als je inlogt via webmail.proximus.be ?

Meer info over die foutmelding vind je ook op de helpsite van Microsoft


  • Auteur
  • Motivator
  • 37 reacties
  • 16 maart 2022

Hadewych,

Nee, met Proximus webmail geen probleem


  • Auteur
  • Motivator
  • 37 reacties
  • 16 maart 2022

Hadewych,

Heb ook de procedure geprobeerd via uw aangegeven helpsite van Microsoft; resultaat blijft hetzelfde.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • Antwoord
  • 21 maart 2022

@Twiessie Als je via onze webmail geen problemen hebt ligt het hoogstwaarschijnlijk bij outlook.