Skip to main content

Ik krijg momenteel geen dsl synchro (sinds gisterennacht) in Sint-Andries.
dsl-kabel vervangen, bbox reset. Geen effect. Als ik helpdesk bel melding dat er een storing is. Iemand van Proximus die me meer info kan geven over wat er juist aan de hand is? (ik ben nog niet gaan kijken of de ROP er nog staat 😉 ) (wees gerust technisch, zelf 9 jaar voor de helpdesk gewerkt)

@TheSurvivor als je op de helpdesk te horen krijgt dat er een storing is dan wil dit ookzeggen dat ze er mee bezig zijn om dit op te lossen en kun je alleen maar wachten tot prox het opgelost krijgt, trouwens hier komt niemand langs tijdens het weekend die van Proximus zelf is in het weekend.

louter ter bijkomende info (of je er veel aan hebt dit is een andere vraag )

→ Proximus storing? Actuele storingen en problemen | Allestoringen


@TheSurvivor Is je verbinding terug in orde? Indien niet mag je je gegevens aan je forumprofiel toevoegen en kijk ik het even voor je na.


Reageer