DSL lampje begint te pinken en internet valt weg
Ik heb juist het zelfde probleem heb juist een nieuwe bbox gekregen en nog steeds het zelfde probleem kan er meschien is een technieker langs komen?
Ter info: Morgen kunnen de proximus forummedewerkers die verder met u verder afhandelen als ze hier terug langskomen op het forum
Wat kan ik dan doen dan nu zit ik een avond zonder tv en wifi?
Je kan altijd nog vlug naar de helpdek bellen nu 080022800
heb je de bbox al eens gereset → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Hallo mijn wifi dls blijft knipperen maar alle draden zitte goed
Poximus medewerkers (moderatoren) zijn normaal pas vanaf morgen terug aanwezig op dit publieke forum
Ik ga ervan uit dat de BBox DSL synchronisatie LED blijft knipperen en dat de aansluiting.bedrading NTP2007-BBox ok is
dls blijft knipperen maar alle draden zitte goed
Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus
→
Best 0800 22800 technical support contacteren tot 22h vandaag (met uw klantnr of lijnnr in de hand); waarschijnlijk is er een (extern) probleem met uw internetaansluiting (in de straatkast)
Het kan altijd ook verder op zitten naar de kant van Proximus toe.
Maar de Prox medewerkers kunnen straks vaststellen ms of er iets abnormaals te detecteren valt als ze hier langskomen
Hallo mijn wifi dls blijft knipperen maar alle draden zitte goed
aangezien je dsl lampje blijft knipperen kun je zelf alleen maar proberen om de bbox eens te resetten en als dit niet lukt kun je de helpdesk bellen tot 22u
bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.