Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!


Reputatie 5
Badge +1
Beste gamers,

Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.

Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)

Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).

Steven

This topic has been closed for comments

263 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Carl.Vetters, dit is update nummer 1. Er zal er nog 1 volgen. De ene 'triggert' de andere. Geen zorgen dus. Je bbox zal nog eens hestarten voor een update. Als je merkt dat er na 15-20 min nog altijd niet is gebeurt en je hebt de finale update nog niet gekregen, kan je de bbox zelf ook eens herstarten dmv de stroomschakelaar.
@ThomasP
De software is inderdaad geupdate, bedankt hiervoor, maar het is geupdate naar versie 10.A.5.K.GQ , van wat ik gelezen heb op deze post is dit nog niet de correcte versie?
-> Heb het ook uitgetest en het probleem blijft nog altijd hetzelfde.
Sorry voor het ongemak!

hallo,
laat eens weten wat de definitieve versie is dan 17.1.03.1X of 17.1.03.1A
Reputatie 7
Badge +6
Martin, zodra je 17.1 ziet staan is het de' finale' versie. Het laatste cijfer maakt niet uit. Vandaar dat dit X wordt genoemd. De 'tussenversie' is 10.A.5.K.GQ.
Hartelijk dank voor je toelichting 👍🏾
De software is inderdaad ge-update op de bbox, nu heb ik echter een ander probleem. Ik heb geen internet meer. Ik kan nog wel inloggen op de modem maar daar staat dan bij netwerkverbinding geen paswoord/username ingevuld (zie foto)
Reputatie 7
Badge +6
Daddy_420, we konden de bbox eerst niet goed bereiken. De update lijkt nu zijn doorgevoerd. Houdt er rekening mee dat dit nog een 15-20 tal minuten kan duren vooraleer deze volledig actief is.
Reputatie 7
Badge +6
Raf Oorts, je internet verbinding was nog niet volledig voltooid. Dit lijk nu te zijn doorgekomen. Je internet zou dus nu terug in orde moeten zijn.
Dus ik heb gisteren rond half negen 's ochtends dat formulier ingevuld en heb net onze bbox herstart (stroomschakelaar) en de versie is nog altijd 10.A.0.I.FS
Heb ik iets verkeerd gedaan?
Reputatie 7
Badge +6
Sven vdg, er was enkel een batch voorzien voor de eerste nacht (van 24/10 op 25/10). Diegene die later hebben geregistreerd zijn niet geüpdatet. Er zal vannacht en morgen opnieuw een batch lopen voor diegene die alsnog het formulier hebben ingevuld.. Ik heb in tussentijd je bbox zelf even geüpdatet. Houd er rekening mee dat dit tot 15-20 min kan duren.
@ThomasP
Alles lijkt nu perfect te werken, bedankt voor de hulp!
Daddy_420, we konden de bbox eerst niet goed bereiken. De update lijkt nu zijn doorgevoerd. Houdt er rekening mee dat dit nog een 15-20 tal minuten kan duren vooraleer deze volledig actief is.

Al een uur later ondertussen, nog steeds op de oude firmware...
4e keer goeie keer ?
hallo,

ik heb het formulier gisteren ingevuld maar iemand van de helpdesk heeft het al gefixed voor mij.
Ja mag mij dus van t formulier schrappen thanks!
Hallo gisteren formulier ingevult dus ik veronderstel dat ik deze nacht de update ook zou moeten doorkrijgen?
Ik heb de SagemCom Bbox3 modem,en bij mij doet zich de Cabbage error ook voor. Heeft het voor mij nut om het formulier in te vullen of niet ?
&é"
Ik heb dinsdag 24/10 rond 22 U 's avonds dat formulier ingevuld en heb net de bbox herstart en de versie is nog 10.A.0.I.BU
Heb ik het verkeerd gedaan? Alvast sorry voor de last😄.
Ik heb zojuist het formulier ingevuld, Heb nogmaals gecheckt en heb inderdaad een technicolor, Hopelijk is dit opgelost voor morgen
Sven vdg, er was enkel een batch voorzien voor de eerste nacht (van 24/10 op 25/10). Diegene die later hebben geregistreerd zijn niet geüpdatet. Er zal vannacht en morgen opnieuw een batch lopen voor diegene die alsnog het formulier hebben ingevuld.. Ik heb in tussentijd je bbox zelf even geüpdatet. Houd er rekening mee dat dit tot 15-20 min kan duren.
Heb het een uur geleden ingevuld, Zou het bij mij ook nog lukken deze avond of is het helaas voor morgen pas ?
Heb al proberen te bellen naar technische dienst maar daar wisten ze niets van deze firmware af om het hopelijk sneller in orde te kunnen krijgen.
technische dienst zal waarschijnlijk niet meer (mogen ?) reageren aangezien er vandaag enkele berichten vroeger o.a. het volgende te lezen was
Gelieve ons niet meer te bellen, noch privéberichten te sturen.
Indien jullie het formulier invullen na 15u, zullen jullie nog 1 dag extra moeten wachten. Ik weet, in ‘gaming’ tijd is dat lang, maar dit is momenteel de beste oplossing die we jullie kunnen bieden.
technische dienst zal waarschijnlijk niet meer (mogen ?) reageren aangezien er vandaag enkele berichten vroeger o.a. het volgende te lezen was
Gelieve ons niet meer te bellen, noch privéberichten te sturen.
Indien jullie het formulier invullen na 15u, zullen jullie nog 1 dag extra moeten wachten. Ik weet, in ‘gaming’ tijd is dat lang, maar dit is momenteel de beste oplossing die we jullie kunnen bieden.

Dan wordt het helaas maar een dag langer wachten en een VPN in de tussen tijd gebruiken
Reputatie 6
Badge +4
Geef je details door (Klantennummer/lijnnummer) via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679We kijken het na.
Reputatie 6
Badge +4
Stuur een bericht naar deze link met je gegevens, (Klantennummer, lijnnummer)

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

We kijken het na
Zag juist dat mijn modem de update heeft gehad en wou toch even een dikke merci zeggen !
Hallo,

Dus even ter verduidelijking als ik nu dit formulier nog invul voor 15u zal het probleem vandaag nog zijn opgelost. Ookal is het niet meer tussen 23/10 en 26/10?

Alvast bedankt

Yannis
Reputatie 7
Badge +4
YannisVS, in het weekend (zaterdag en zondag) is het helaas niet mogelijk om dit op te volgen, ik kan wel voor jou manueel de nieuwe software inladen. Kan je even een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met het nummer van je vaste lijn of klantennummer ?