Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

263 reacties

Na enige tijd wachten had ik de modem zijn stroom afgesneden en weer toegevoerd maar de software zou nog de zelfde zijn. zou het kunnen dat de update niet doorgevoerd was?
Beste

Ik heb het formulier ingevuld. Krijg ik een mail of reboot mijn rooter automatische wanneer de update er is?
Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten
Leon
beste,
Hier ook graag een update graag. net gekeken en zit met software 10.A.0.I.BU.
groeten,
ieks
Reputatie 7
Badge +6
@Leonski, @ieks, na in het invullen van het formulier zal je bbox snachts worden geüpdatet. Als alles goed gaat, hoef je zelf niets te doen. (buiten dan het invullen van het formulier 😉 )
@ThomasP bedankt voor de snelle reactie!
En deze vind je door te klikken hier .
Reputatie 7
Badge +6
@gamergoblor, ik zie dat de update intussen is doorgevoerd. Veel gameplezier!
Ik weet dat het niet helemaal gepast is hier maar zijn er al mensen die met succes een update van scarlet hebben ontvangen? Ikzelf heb destiny nog niet gekocht omdat ik zeker wil zijn dat scarlet mijn bbox kan updaten. Voor zover ik weet heeft scarlet geen klantenforum dus vraag ik het hier.
Volgens ik vernomen heb zouden er naar Scarlet (nog) geen updates verstuurd worden.
Maar mss zijn er die weten of dit op korte termijn wel nog gaat gebeuren?
Ben ondertussen al 3 dagen aan het wachten (als bussiness abo ) , nog steeds niets . Bij de helpdesk vertellen ze me dat ze niets kunnen doen , ze kunnen zelf niet controleren of ik weldegelijk op de lijst sta van up te daten modems. Ik weet dat bij de concurrentie dit probleem niet aanwezig is. Om dan aan de telefoon te horen dat het de fout van Bungie is , is bijzonder onprofessioneel.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc, de update zal in de loop van de dag worden gepushed naar je modem.
@RobrechtB of andere medewerkers als collega ben ik blij eindelijk dit forum gevonden te hebben heb het formulier ingevuld en hoop zo snel mogelijk de update te ontvangen 😃
Reputatie 7
Badge +4
De update zal je dan in de loop van deze nacht ontvangen!
Hallo Steven B

Heb nu deze Softwareversie 17.1.03.1A op mijn moden staan zou bij deze het probleem moeten opgelost zijn voor het spelen van Destiny 2

Mvg

Dominique
Dat zou inderdaad zo moeten zijn.
Beste mijn verbinding is al 2x uitgevallen maar zit nog steeds met volgende firmware: 10.A.5.K.CP
heb je zelf ook al eens de bbox3 heropgestart door hem 5 seconden stroomloos te zetten.
Daarnaast zou je ook nog kunnen proberen om een reset uit te voeren van de bbox3, maar dan moet je wel rekening houden dat als je ergens instellingen gedaan hebt of veranderd hebt dat je deze na een reset opnieuw moet invoeren.

Een reset doe je door het verzonken reset knopje achteraan ingedrukt te houden tot alle leds vooraan doven (behalve de uiterst linkse led) en dan loslaten en volledig laten opstarten.
En anders wachten tot morgen zodat iemand van proximus zelf je kan verder helpen.
Beste

Ik heb gisterenochtend het formulier om een update aan te vragen ingevuld. De update is helaas niet uitgevoerd. De modem staat nog steeds op softwareversie 10.A.0.I.BU. Is de update van mijn bbox-3 op een andere manier door te voeren?

mvg

Jeroen
Vadaag een feestdag dus zal wachten worden tot morgen om een reactie van iemand van proximus te krijgen, en als ze de nieuwe software niet klaargezet werd door Prox om je bbox up te daten, zal een herstart of reset ook niet helpen, een herstart kan je altijd even proberen, je weet maar nooit 😉
Ik heb al een herstart geprobeerd, maar zoals verwacht geen resultaat. Hopelijk kunnen ze morgen verder helpen.
Reputatie 7
Badge +4
jeroen
kan je ons via privebericht even je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kijk ik dit even voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
Jonathan
Jonathan

Ik heb net een privébericht verstuurd.
Reputatie 5
Badge +1
Vandaag zijn er nog een tiental inschrijvingen geweest om de nodige aanpassingen te doen aan de modemsoftware. Dit gaan we deze nacht uitvoeren.
Vanaf nu zal het niet langer meer mogelijk zijn om dergelijke aanvragen te doen via het inschrijvingsformulier en gaan we dus terug naar de "normale" manier van werken.
Als je nog een probleem heeft kan je dit hieronder melden (of bellen naar de klantendienst).
Ik wil toch eventjes vermelden dat we via dit formulier meer dan 600 Destiny gamers hebben kunnen helpen (NL + FR uiteraard).
Langs deze weg wil ik de mensen bedanken die dit hebben mogelijk gemaakt!

Prettig weekend en veel Destinyplezier!
Hey Steven,

Ik ben blijkbaar net te laat om gebruik te maken van het formulier. Ik zit nog op versie 10.A.5.K.GQ. Zouden jullie bij mij ook de update kunnen pushen?

Alvast bedankt
Groeten,
Laurens
Reputatie 6
Badge +4
Er is nu een update naar je modem verstuurd. Kan je dit nakijken? Anders contacteer ons via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Jean-Paul