Vraag

Delivery Status Notification (Failure)

  • 3 June 2022
  • 7 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 1

Ik krijg sinds 16u oneindig veel mails van Mail delivery system met als onderwerp Delivery Status Notification (Failure)

 

wat kan ik hieraan doen?

 

Eddy


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

Hoe interpreteer ik de delivery failure message die ik heb - Microsoft Community

 

Proximus medewerkers (moderatoren) zullen normaal pas vanaf dinsdag terug aanwezig zijn op dit publieke forum

 

P.S.

Eventueel kan uw e-mailbox geïnfecteerd zijn en wordt er door de betrokken malware spam vanuit iuw mailbox verstuurd; best eens nagaan met een antivirus programma wat er aan de hand zou kunnen zijn en om de eventueel betrokken malware te verwijderen

 

Reputatie 7
Badge +5

@e vdz Krijg je deze foutmelding nog steeds? Heb je al eens via bovenstaande link gekeken waar het eventueel aan kan liggen?

Reputatie 1

Hallo, 

 

De vrijdag heb ik een 500 tal mails gekregen zoals deze:

 

The following message to <sherry.massey@christushealth.org> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.4.7 - Delivery expired (message too old) 'DNS Soft Error looking up christushealth.org(MX) while asking recursive_nameserver1.parent. Error was: unable to reach nameserver on any valid IP'
 

Terwijl ik naar geen mensen iets gestuurd heb. Nu krijg ik er nog een 10-tal per dag

 

Hoe kan dit opgelost worden.? Mijn Norton beveiliging vind geen besmetting

 


 

@e vdz 
Ken je de bestemmelingen van wie de mail terugkeert?
Het grote aantal en wanneer je niemand kent zou erop kunnen wijzen dat iemand je mailadres misbruikt

 

@DaisyS 
Zou het kunnen dat het mailadres gehackt is?

Reputatie 1

Ik ken die mensen niet, heb mijn wachtwoord al veranderd

Reputatie 7
Badge +5

@e vdz @Mutlie Als het emailadressen zijn die je niet kent zou het inderdaad kunnen dat het e-mail adres gehackt is. Goed dat je het wachtwoord al hebt gewijzigd.

Reputatie 6
Badge +2

En eens scannen op virussen of andere malware bvb met een gratis online scanner zoals 
 

https://www.eset.com/int/home/online-scanner/

 

Deze werkt enkel onder Windows.

Reageer