Ik krijg sinds 16u oneindig veel mails van Mail delivery system met als onderwerp Delivery Status Notification (Failure)
wat kan ik hieraan doen?
Eddy
Ik krijg sinds 16u oneindig veel mails van Mail delivery system met als onderwerp Delivery Status Notification (Failure)
wat kan ik hieraan doen?
Eddy
Ter info
Hoe interpreteer ik de delivery failure message die ik heb - Microsoft Community
Proximus medewerkers (moderatoren) zullen normaal pas vanaf dinsdag terug aanwezig zijn op dit publieke forum
P.S.
Eventueel kan uw e-mailbox geïnfecteerd zijn en wordt er door de betrokken malware spam vanuit iuw mailbox verstuurd; best eens nagaan met een antivirus programma wat er aan de hand zou kunnen zijn en om de eventueel betrokken malware te verwijderen
Hallo,
De vrijdag heb ik een 500 tal mails gekregen zoals deze:
The following message to <sherry.massey@christushealth.org> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.4.7 - Delivery expired (message too old) 'DNS Soft Error looking up christushealth.org(MX) while asking recursive_nameserver1.parent. Error was: unable to reach nameserver on any valid IP'
Terwijl ik naar geen mensen iets gestuurd heb. Nu krijg ik er nog een 10-tal per dag
Hoe kan dit opgelost worden.? Mijn Norton beveiliging vind geen besmetting
Ken je de bestemmelingen van wie de mail terugkeert?
Het grote aantal en wanneer je niemand kent zou erop kunnen wijzen dat iemand je mailadres misbruikt
Zou het kunnen dat het mailadres gehackt is?
Ik ken die mensen niet, heb mijn wachtwoord al veranderd
En eens scannen op virussen of andere malware bvb met een gratis online scanner zoals
https://www.eset.com/int/home/online-scanner/
Deze werkt enkel onder Windows.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.