Skip to main content

Ik krijg sinds 16u oneindig veel mails van Mail delivery system met als onderwerp Delivery Status Notification (Failure)

 

wat kan ik hieraan doen?

 

Eddy

Ter info

Hoe interpreteer ik de delivery failure message die ik heb - Microsoft Community

 

Proximus medewerkers (moderatoren) zullen normaal pas vanaf dinsdag terug aanwezig zijn op dit publieke forum

 

P.S.

Eventueel kan uw e-mailbox geïnfecteerd zijn en wordt er door de betrokken malware spam vanuit iuw mailbox verstuurd; best eens nagaan met een antivirus programma wat er aan de hand zou kunnen zijn en om de eventueel betrokken malware te verwijderen

 


@e vdz Krijg je deze foutmelding nog steeds? Heb je al eens via bovenstaande link gekeken waar het eventueel aan kan liggen?


Hallo, 

 

De vrijdag heb ik een 500 tal mails gekregen zoals deze:

 

The following message to <sherry.massey@christushealth.org> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.4.7 - Delivery expired (message too old) 'DNS Soft Error looking up christushealth.org(MX) while asking recursive_nameserver1.parent. Error was: unable to reach nameserver on any valid IP'
 

Terwijl ik naar geen mensen iets gestuurd heb. Nu krijg ik er nog een 10-tal per dag

 

Hoe kan dit opgelost worden.? Mijn Norton beveiliging vind geen besmetting

 



 

@e vdz 
Ken je de bestemmelingen van wie de mail terugkeert?
Het grote aantal en wanneer je niemand kent zou erop kunnen wijzen dat iemand je mailadres misbruikt

 

@DaisyS 
Zou het kunnen dat het mailadres gehackt is?


Ik ken die mensen niet, heb mijn wachtwoord al veranderd


@e vdz @Mutlie Als het emailadressen zijn die je niet kent zou het inderdaad kunnen dat het e-mail adres gehackt is. Goed dat je het wachtwoord al hebt gewijzigd.


En eens scannen op virussen of andere malware bvb met een gratis online scanner zoals 
 

https://www.eset.com/int/home/online-scanner/

 

Deze werkt enkel onder Windows.


Reageer