Vraag

decoder v5 (grijze verbindingskabel decoder-adapter

  • 21 August 2020
  • 3 reacties
  • 218 Bekeken

Reputatie 1

Goeie avond,gisteren heb ik mijn bijkomende decoder ontvangen.(er zat geen scartkabel bij maar wel een hdd kabel)Bij het aansluiten van de decoder heb ik gezien dat de bijgevoegde grijze draad die de decoder verbind met de adapter beschadigt is (plastiek zit los en daardoor krijg ik storing).Kan ik deze ruilen voor een andere kabel in de winkel of moet ik die aankopen.dank


3 reacties

Normaal is het de bedoeling dat je de decoder met je TV verbindt via een HDMI kabel want via scart is de beeldkwaliteit niet zo goed.

Als het een v5 compact is die hebt is het normaal gezien een scartkabel met langs ene kant een mini din ronde scart stekker en langs de andere kant een gewone grote rechthoekige klassieke scart stekker

Normaal gezien zou je in een proximus shop nog zo’n utp kabel moeten kunnen krijgen tenzij de proximus forummedewerkers  mij tegenspreken, maandag als ze hier terug langskomen.

 

Reputatie 1

Juist Martin,ik heb inderdaad de HDMI kabel gebruikt om aan te sluiten aan de tv.Ik heb de scart kabel eigenlijk niet nodig.Ik zou een andere  grijze kabel nodig hebben in vervanging van die(slechte)kabel.Kabeltje tussen de decoder en de adapter.Ik zal afwachten tot maandag.Verder nog een goeie nacht.Dank

Reputatie 7
Badge +4

@johan_058  Zo’n defecte kabel in je doos zou niet mogen natuurlijk. Als je thuis nog zo ‘n kabel hebt liggen kan je die gebruiken dan kan je al verder. Je mag hem natuurlijk ook gaan omwisselen in onze winkel in Knokke. 

Reageer