Skip to main content

Na een defect aan de decoder ontvingen we enkele dagen een nieuwe decoder. We moeten de defecte decoder nu terug sturen. Maar naar welk adres? Hebben we dan geen retoursticker nodig? Die zat er niet bij. 

Hoe geraken we aan de juiste informatie hierover? Ik vind dit nergens terug.

Normaal zou je een mailmoeten ontvangen hebben met ingesloten de retourlabels

best ook een kijken in je spam/junk folder of je mail daar niet terecht gekomen is

Maar als je die niet terugvindt, dan kunnen de Ptoximus forummedewekers je maandag als ze hier terug langskomen op het forumdeze nogmaals opsturen.


We ontvingen niets via mail.


Morgen zullen zij dan wel de retourlabels opsturen mss best je mailadres vermelden, waar zij deze kunnen versturen, in je forumprofiel.

FYI: zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.


@Jo_VM De mail “Bevestiging van de omruiling van je materiaal” met het retourlabel werd op 28/04/2021 verstuurd naar het skynet-adres van de titularis. Ik heb nu een mail gestuurd naar jouw gmail-adres met het label in bijlage. Check je ook even de spam?

Groetjes,
Antonella


Reageer