Beantwoord

Decoder Terugsturen

  • 13 January 2021
  • 10 reacties
  • 517 Bekeken

Willem 

Ik heb omdat ik ivm met Covid 19 niet naar mijn Vakantiewoning kan ( Alleen noodzakelijk Reizen met een Negatieve test) mijn Internetabonnement tijdelijk stopgezet ,maar wil zodra we weer vrij kunnen reizen weer gebruik maken van mijn Proximus Abonnement ,

maar heb nu een Email gekregen  dat ik mijn decoder terug moet sturen anders krijg ik een boete , maar ik kan momenteel niet naar Belgie , hoe lossen we dit op ? 

 

icon

Beste antwoord door Luc.M 13 January 2021, 15:24

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Willem Steek  Dag Willem, het terug zenden hoeft niet meer. We hebben de modem administratief terug in dienst gezet( dit geeft geen abonnementsgelden) Het internet daarentegen is wel opgezegd. Vanzodra we weer vrij zijn kan u het internet gewoon terug laten activeren ( de modem heeft u dan al). Groetjes Luc

Hartelijk dank voor deze snelle oplossing ,groetjes Willem

Fiber werd geïnstalleerd klantnr 1780435,  nieuwe decoder ontvangen, maar GEEN RETOURTICKET ONTVANGEN om  slechte decoder terug te sturen.

. Graag retourticket en adres 

mvgr

Ingrid salens -vanacker 

 


Als het een oude decoder was (V5 of ouder) moet die niet meer terug gezonden maar mag rechtstreeks naar het containerpark.
Voor een V6 of V7 : Heb je al in je mail gekeken? Ook in de spam-folder?

Louter ter bijkomende info:

onlangs nog van iemand gehoord dat hij zelfs de V5C (V5 mini decoder) niet meer moet terugsturen. 
Maar een officieel antwoord van iemand hier van de Proximus moderatoren op het forum heb ik nog niet gelezen dat deze V5C niet meer zou moeten teruggestuurd worden!?

 

Ik ontving geen mail wel een bericht dat mijn oude moet teruggestuurd worden via de post!

Melding dat ik tot 16/5 de tijd heb om terug te sturen…..
 

@ingrid_06 
Dan zullen de PX forummedewerkers (moderatoren) de retourlabels wel opsturen als ze morgen hier de draad terug opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@ingrid_06 

ik vind een verzonden mail naar je skynet mail op 22-4, verschillende pagina’s met op de laatsten het retourlabel en instructies.

ik zal de mail herverzenden naar je mailadres.

groeten

tina

@ingrid_06

ik vind een verzonden mail naar je skynet mail op 22-4, verschillende pagina’s met op de laatsten het retourlabel en instructies.

ik zal de mail herverzenden naar je mailadres.

groeten

tina

Deze mail bestaat niet meer. Heb de nieuwe reeds doorgegeven.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ingrid_06 Tina heeft ze ook opnieuw verzonden aan het ‘lisal.be’ mailadres. Groetjes, Heidi

Reageer