Vraag

Coronamaatregelen - geen of slechte verbinding - technieker komt niet langs

  • 17 March 2020
  • 2 reacties
  • 163 Bekeken

Beste, 

Wij vinden het zeker een goed initiatief van Proximus om extra capaciteit toe te kennen aan uw klanten.

 

Wij ondervinden enkel reeds sedert vorige week woensdag 11 maart problemen met vaste lijn (werkt totaal niet), internet verbinding en tv vallen geregeld uit. Dit incident werd op 11/3 gemeld en ook op 12/3 tot op heden heb ik moeten bellen om te melden dat het incident nog steeds niet opgelost is. Er zou een breuk zijn waarvoor er een lasser moet tussenkomen.

 

Reeds vorige week had ik gemeld dat dit dringend was omdat mijn werkgever vrijdag al had beslist om iedereen thuis te laten werken. Ook de kinderen moeten via Smartschool dagelijks taken inleveren. Vandaag was dit compleet niet mogelijk met storingen bijna elke 5 minuten. Op deze manier kan ik ook niet telewerken en zal ik verplicht worden om vakantie te nemen wat totaal niet de bedoeling kan zijn.

Wij verwachten dan ook heel dringend een oplossing voor dit probleem.

 


2 reacties

Ik heb het inderdaad nagevraagd bij de betrokken diensten. Van zodra er meer info is, zullen we die hier zo snel mogelijk meedelen.

Ter info: het is wel een moeilijke periode nu zie ook hier de uitleg van proximus:

https://www.proximus.com/nl/news/Covid-19--additional-measures-by-Proximus.html

Maar de proximus forum medewerkers kunnen mss aan de achterliggende dienst vragen of er al een datum vast ligt.

 

Reageer