Vraag

contractafspraak nieuwe internetbox wordt niet nagekomen

  • 21 September 2022
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Op 18 augustus regel ik telefonisch overstap van tuttimus naar nieuwe flex formule, oa ook omdat ik zeer regelmatig WiFi verbinding verlies en de nieuwe internetbox wifi6 performanter zou zijn. Nieuw conform contract wordt me doorgestuurd, er zal een afspraak gemaakt worden voor installatie waarna ik de oude b-box met toegestuurde strookje moet terugsturen.

Het blijft stil en op 27 augustus bel ik weer naar 0800 22 800. Na wat gedraal wordt me nu gezegd dat de nieuw box naar Bpost is en deze volgende week zeker wordt geleverd. En “je kan dit gewoon zelf installeren”.

Weer geen enkele beweging en op 13 september terug gebeld en een nieuwe anonieme medewerker aan de lijn. Hij gaat naar de 2delijn (het komt erop neer dat we in principe geen nieuwe box leveren voor trouwe bestaande cliënten). Ik wijs de betrokkene op de contractuele belofte en hij belooft me dit voor mij regelen. Ik vraag hem vriendelijk mij iets op mail te zetten, wat hij zeker zal doen nadat hij mijn e-mail herhaalt.

We zijn nu 21 september en nog geen enkel signaal.  Voor een klacht via mail raak je verstrikt in een menu en kan je weer … naar hetzelfde nummer bellen of via dit forum.

Op hoop van zegen …


4 reacties

ter info: daar heeft juist een Proximus medewerker het volgende gepost omtrent de bbox4

  

Via My Proximus zal je dezelfde geavanceerde instellingen kunnen aanpassen als in de B-box 3. 

Op dit ogenblik worden er nog geen internetboxen gegeven aan bestaande klanten tenzij eventueel nodig bij een storing waar een technieker ter plaatse komt.

 

Via de pilot hebben we de gebruikerservaring getest en feedback gekregen. Hieruit bleek bijvoorbeeld dat er voor de lancering nog verfijningen moeten gebeuren voor bestaande klanten, om een vlotte intallatie te kunnen verzekeren. Bij nieuwe klanten is de situatie eenvoudig of wordt je geholpen door een technicus. 

Gezien de huidige economische situatie is het aanbod van uitrusting beperkter. We nemen op dit moment liever geen risico's met onze voorraden.

 

 

Ik begrijp uw uitleg, maar dit is het me toegestuurde contract. En 3 verschillende medewerkers gingen dit in orde brengen. 

 

Best afwachten dan tot een Prox Forummedewerker (moderator) hier de draad terug opneemt morgen.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen morgen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick Van Obergen 

we gaan dit navragen bij de techn collega’s 

excuses voor de verwarring.

Groeten

Tina

Reageer