Skip to main content
Vraag

Conference call - Storing


  • Apprentice
  • 6 reacties

Hi,

 

Door het thuiswerken de laatste weken, heb ik ondervonden dat mijn conference calls niet zo goed verlopen: vaak storing. Ik hoor ze perfect maar mij horen ze niet zo goed.

Speedtest via Ethernet:

Down: 81Mbps

Upload: 19Mbps

 

Is het mogelijk om Apply Best Speed profile toe te passen, om dit eventueel dynamisch te verhogen naar een hoger profiel 100/20

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes,

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 34035 reacties
  • 4 april 2020

Ter info:Down: 81Mbps Upload: 19Mbps dat zijn heel goede resultaten maar 100 halen dit wordt volledig automatisch bepaald door de lijn  analyse die gebeurt via de DLM 

zie uitleg DLM > 

https://www.edpnet.be/nl/support/bestellen/internet/meer-informatie-over-dsl-technologie/wat-is-dlm-(dynamic-line-management).html


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 6 april 2020

@Ewp Je bbox3 modem synchroniseert al op het snelheidsprofiel van 100Mbps download en 25Mbps upload. Met je lijn is er zeker niets mis . Alle waarden zien er perfect uit.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 6 april 2020

@ThierryW , Oh echt? Ik heb net een speedtest gedaan aangesloten rechtstreeks aan de modem: 88Mbps - 20Mbp. Is het normaal dat ik niet in de buurt van 100Mbps kom dan?

 

Groeten,


Martin
  • 34035 reacties
  • 6 april 2020

dit kan zeker normaal zijn

zie uitleg DLM werking > klik hier