Heb hetzelfde probleem op zowel mijn laptop als mijn vaste PC. Géén van beide werkt de cloud nog sinds woensdag… krijg de melding “Er heeft zich helaas een probleem voorgedaan” ???? Wat is de oorzaak ?
eerst was de cloud down gedurende maanden, omdat ge niet logon kon doen. nu kan het de config server niet meer vinden. Het is ook niet hun beste uitvinding. Gelukkig zijn er betere alternatieven als dropbox en andere..
Klopt Guy, zal ook uitkijken om te veranderen want het lukt hen blijkbaar weeral niet om dit op te lossen. Is reeds meer dan een week en géén reactie… blijkbaar komen ze hier in de week ook niet meer langs !
ze komen wel langs maar ik denk dat het vervelend is voor de prox forummedewerkers om iedere keer opnieuw de zelfde boodschap te moeten brengen dat ze achter het probleem aan het zoeken/oplossen zijn….
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.