Je kan de fout cloud 2055 veel terug vinden in het forum en van verschillende jaren, maar nooit staat er een oplossing bij. Een helpdesk proberen te bereiken voor een Cloud probleem is een onbegonnen werk. Weet er iemand de oplossing? @Proximus : als dit probleem al jaren en bij verschillende gebruikers voorkomt, waarom niet een extra oplossing bij Cloud problemen op jullie site er bij zetten als jullie toch deze fout niet kunnen voorkomen.
best indien nodig ondertussen je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan
Zodat de prox medewerkers gemakkelijk alles terugvinden om je verder te helpen als ze hier de draad opnemen.
Mijn profiel staat al volledig ingevuld. (Behalve een foto). Dit is een standaard antwoord zonder eerst te controleren.
ik kan dat niet controleren alleen iemand van het proximius forumteam zelf, maar dat werd mij gewoon gevraagd om het te vermelden.
Maar een foto mag je van mij altijd plaatsen
In principe kunnen ze met een klantennummer alles wel opvragen, het is gewoon voor hen om tijd te kunnen winnen.
NB: reden volgens → “De Tijd”
Luc, kan je dit nu nog even proberen aub?
Charlotte, nog steeds zelfde fout
Kan je wel aan je gegevens via https://www.proximuscloud.be/ ?
Neen, gaat ook niet, ik krijg de melding ‘fout’, niets meer. De Windows app zegt dat de synchronisatie nog werkt. (Ik denk van niet).
Kan je de app, nu de website terug werkt, nog even heropnieuw installeren?
Wat was nu het probleem? Voor als het terug komt of voor andere gebruikers met zelfde probleem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.