Vraag

Bestelling

  • 23 November 2020
  • 0 reacties
  • 39 Bekeken

Op 15 december verhuis is. Ik vond dus dat het op 7 november een goed idee was om klant te worden bij Proximus, zodat ik tijdig alles kon regelen en dat ik zeker internet/TV zou hebben als ik in mijn nieuwe stekje zit.

Het heeft even geduurd maar ik ben klant geworden die dag (wel via de telefoon want onze ‘online’ afspraak is niet opgedaagd). Ik bestel een nieuwe iPhone, Microsoft Surface, een abonnement met vanalles en nog wat.

Normaal moest het zo lopen: ik zou een mail krijgen ter bevestiging (heb ik ontvangen), daarna een mail om mijn persoonlijke gegevens (identiteitskaart...) door te sturen en dan een afrekening waarna we een technieker konden inplannen en ik mijn toestellen zou toegestuurd krijgen.

Dat ging minder vlot. Ik heb de mail voor mijn identiteitskaart ontvangen (op maandag 9 november) en onmiddellijk beantwoord. De volgende dag nog telefoon gehad of ik dat doorgestuurd had. Op vrijdag krijg ik weeral deze mail… toen maakte ik me toch lichtjes zorgen want blijkbaar nog steeds niks in orde. Dan de maandag erna maar gebeld… er leek dan toch iets misgelopen te zijn. Enfin, heel wat gepalaver, het zou in orde komen enz. enz.

Op donderdag toch nog maar eens gebeld (jawel, weeral 40 minuten) want ondertussen lijkt het me niet meer haalbaar om die technieker tijdig daar te krijgen. Ondertussen sukkel ik verder met een gsm die nu écht wel aan vervanging toe is. Het is niet normaal dat ik bijna aan het smeken ben om aub die factuur te krijgen zodat alles zo snel mogelijk geregeld is. De man op donderdag zei dat ‘het ticketje opgelost was’ dus ik zou eind deze week antwoord krijgen… Ondertussen is het weer maandag!! En nee geen mail, ook niet bij de ongewenste mail.

Mijn vraag:

  1. wanneer krijg ik die factuur?
  2. ik wil nog steeds alle faciliteiten als ik intrek… is dit nog mogelijk? Ik ben namelijk niet geneigd om te betalen voor dingen die ik niet heb! 

0 reacties

Geen reactie

Reageer