Beantwoord

Bedankt !

  • 4 February 2021
  • 8 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Onder het motto dat het niet altijd negatief moet zijn, wil ik even m’n dank uitdrukken.

Sinds september 2020 had ik ernstige problemen met een modem die in de periode tussen september en december meer dan 500 keer ‘resets’ heeft gedaan.

Het was bijzonder moeilijk om de juiste contacten te krijgen (echt een werkpunt!) maar uiteindelijk op de juiste afdeling terechtgekomen en bij een technieker die werkelijk bijzonder z’n best deed om de oorzaak te vinden.    HOUT VASTHOUDEN….  maar momenteel is de situatie stabiel en zijn er geen resets meer.  De technieker informeert me wekelijks over de situatie en volgt duidelijk op en is actief op zoek gegaan naar oplossingen.  Dus dikke merci aan deze technieker!

icon

Beste antwoord door Martin 4 February 2021, 14:03

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2

@Philippe-dieter Ik ben zeer blij voor u, door mijn eigen ervaring ik weet hoe frustrerend uw probleem is. Ik zou heel graag weten wat heeft uw technieker precies gedaan. Weet u dat? Anders, kunt u de technieker aub vragen om mij te contacteren? Mijn contact info is in mijn profiel in dit forum, normaal alle Proxiums medewerkers hebben toegang.

@Pierre Menard  

Mijn contact info is in mijn profiel in dit forum, normaal alle Proxiums medewerkers hebben toegang.

Dan moet Philippe-dieter iemand van Proximus zijn en die hebben normaal een Proximus symbool staan naast hun naam.

je kunt hem wel een privé bericht sturen door op zijn naam te klikken → @Philippe-dieter maar dan moet je hem eerst volgen.

 

Reputatie 2

@Martin ik bedoel de medewerker dat heeft Philippe-Dieter geholpen, als Philippe-Dieter mijn naam in dit forum door geeft aan de techinieker. Groeten.

Reputatie 3
Badge

@Pierre Menard    Ik geef dit zeker door bij een volgend telefonisch contact.   Ik neem aan dat Proximus medewerkers op dit forum dit ook kunnen ?!?

Het “probleem” was zeer specifiek.   Ik woon in een klein appartementsgebouw. Waar de kabels het gebouw binnenkomen was er een “straling” op mijn kabel doordat er 2 type kabels werden gebruikt.  Ik zeg het nu heel eenvoudig, maar het was meer complex.  Verder hebben zij ook bepaalde wijzigingen aan “de lijn” gedaan.

Dat is net altijd het groot probleem dat de storingen voor iedereen zo’n verschillende oorzaken kunnen hebben, daarom dat ieder geval eigenlijk altijd heel grondig zou moeten onderzocht worden en zou Proximus ook de nodig tijd moeten geven aan een technieker zodat hij alles zou kunnen uitspitten tot op het bot!

Reputatie 2

@Philippe-dieter bedankt. Het lijkt inderdaad zeer specifiek. Had u werken in of rond uw appartement in september? Bij ons zijn de problemen ook in september begonnen, toen waren werken in de straat, niet direct bij ons. Nu, ik moet zeggen (ook hout vasthouden) dat we hebben ook geen reset meer gehad in weken. Zover ik weet heeft Proximus geen actie gedaan concreet voor ons. Ik heb wel zelf een aantal aanpassingen gedaan in mijn toestellen (software parameters wil dat zeggen). Het zou goed zijn na de toekomst toe te weten met alle zekerheid wat effectief de oplossing is in elk geval. Bij voorbeeld, ik heb ergens anders gelezen in dit forum iets over een software upgrade (firmware) dat misschien is al gebeurd zonder dat we gebruikers dat weten. Was dat misschien de oplossing? We weten het niet.

Reputatie 3
Badge

@Pierre Menard  Het is inderdaad gissen, maar laat ons hopen dat het blijvend is.   Er waren geen werken.  Het was een bestaande situatie die blijkbaar vanaf september 2020 voor problemen begon te zorgen.        Zelf gebruik ik ook minimaal het wifi netwerk en slechts 4 LAN aansluitingen.  Gelukkig beantwoordt dit aan m’n behoeften.

Reputatie 7
Badge +4

@Philippe-dieter 

Heel fijn om te horen dat het eindelijk opgelost geraakt is en om zo ‘n positieve feedback te krijgen. Ik heb je complimenten al doorgegeven aan onze technieker.

Reageer