Ik heb een BBOX3 (SagemCom, Hardware Version 2.1, Software Version 8c.310A).
LAN-poorten 1 en 2 zijn verbonden met de decoder (TV) en met de hifi-installatie (internetradio).
Andere apparaten in huis (PC, smartphone) zijn natuurlijk verbonden via WiFi.
Ik zou graag een netwerkkabel leggen naar een kamer achteraan (waar het WiFi-signaal nogal zwak is).
Bij mijn eerste pogingen werkte dat helemaal niet.
Ik heb nu eens naar 192.168.1.1 gesurft en ik zie dat poorten 3 en 4 "down" zijn. Hoe kan ik ze inschakelen? Kan ik dat zelf of is dat een interventie van Proximus? Is het normaal dat ze "down" zijn of is dat een symptoom van een probleempje in die BBOX3?
Vraag
BBOX3 LAN-poort 3 en 4 "down" - hoe inschakelen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.