BBox3 Lan ip wijzigen

  • 10 March 2022
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

Beste

Afgelopen week heb ik veel problemen gehad met wifi verbinding en ik heb de OneAccess geresetted.
Nu heb ik echter het probleem dat de OneAccess ipv lan ip 192.168.0.1 naar 192.168.1.1 gewijzigd is en veel van mijn LAN-apparaten zijn toegewezen op het 192.168.0.x subnetwerk.

Hoe kan ik het aanpassen dat mijn bbox3 een LAN IP kiest binnen het bereik 192.168.0.1  - 192.168.0.255?

Ik heb reeds de klantendienst gecontacteerd maar dat duurt lang, ik word er maar niet wijzer uit en zo kan ik niet verder werken. Hopende dat de forum users hier misschien wat meer kunnen vertellen.
Zelf heb ik ook al proberen in te loggen op de 192.168.1.1 maar daar kan ik niks kiezen.

Alvast bedankt voor te lezen en te reageren.
Selle


This topic has been closed for comments

4 reacties

bbox eerst resetten dan kan je de instellingen kun je veranderen via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)

bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

bbox eerst resetten dan kan je de instellingen kun je veranderen via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)

bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

Danku voor de reactie Martin, maar ik heb de titel verkeerd ingegeven. Het gaat over een OneAccess en niet een bbox. Deze info die u gegeven heeft komt dus niet overeen met wat ik kan doen.
 

Reputatie 7
Badge +4

One521 Proximus Wifi Web Interface User Guide

Ik weet niet op basis van bovenstaande (p.7) of u via het menu systeem informatie de wijziging van 1 naar 0 kunt doorvoeren, anders vrees ik dat enkel Proximus medewerkers (moderatoren) of een technische backend u verder zullen kunnen helpen 

Danku M016 voor uw bericht, een proximus medewerker heeft het voor mij veranderd.
Alles werkt weer naar behoren.

Mvg
Selle