Beantwoord

BBOX2 Serienummer onleesbaar

  • 3 February 2020
  • 7 reacties
  • 174 Bekeken

Op mijn BBOX2 is de sticker waar het serienummer op staat, niet meer leesbaar.

Hoe raak ik in de router web-interface om de instellingen te wijzigen?

icon

Beste antwoord door GeertC 3 February 2020, 15:15

Bekijk origineel

7 reacties

Normaal worden de bbox2’s omgeruild door bbox3’s  dus best wachten tot hier iemand van proximus langskomt om de omruiling te regelen voor u.

Reputatie 7
Badge +3

@Geert_016 

Ik kan het serienummer van de bbox2 voor je opvragen en doorsturen via een privé bericht.

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profile aub.

 

Geert

@GeertC zit Geert_016 nog op een adsl lijn mss en is het daarom dat zijn bbox2 niet vervangen wordt door een bbox3?

Reputatie 7
Badge +3

@GeertC zit Geert_016 nog op een adsl lijn mss en is het daarom dat zijn bbox2 niet vervangen wordt door een bbox3?


Hij heeft een VDSL2 lijn met 70MBTS we kunnen altijd de bbox2 omruilen voor een bbox3. Maar ik kan ook verder helpen door het serienummer te geven. :-)

 

Geert

Grote koelheid GeertC! Ik heb mijn gegevens aangevuld en je een privé bericht gestuurd.

Merci!

:call_me:

Reputatie 6
Badge +2

@Geert_016 

Als ik U was zou ik zeker mijn Bbox2 gaan inruilen voor een Bbox3v

Ik begrijp echt niet dat er nu nog altijd mensen zijn die een B-box2 gebruiken, die beetsjes zijn 10 jaar+ oud, en halen niet de snelheden die je kan halen met een B-box3 (vectoring).

En dan heb ik het nog niet over de rampzalige WiFi (in vergelijking met de B-box3).

Tenzij er een serieuze overweging is om aan de oudbollige B-box2 vast te houden?

Proximus is wel recent bezig met het omruilen van bbox2 baar bbox3 klanten krijgen hieromtrent dan eerst een bericht.

bbox2 ondersteunt inderdaad maar tot wifi 802.11g

en de bbox 3 tot wifi 802.11.ac .

Reageer